پنج ماشین برتر سال 2020

پنج ماشین برتر سال 2020

در طول سال، تولیدکنندگان تجهیزات، ماشین های جدید زیادی را به بازار عرضه کردند.

و با برگزاری ConExpo در ماه مارس در لاس وگاس، معرفی دستگاه های جدید در دنیای تجهیزات ساخت و ساز کم و کسری نداشت.

در اینجا پنج دستگاه برتر وجود دارد که بیشترین بازدید را در سال 2020 در equipmentjournal داشتند.

5. بیل مکانیکی نسل جدید کاترپیلار مدل 395

پنج ماشین برتر سال 2020

بیل مکانیکی نسل جدید کاترپیلار مدل 395 تا 10 درصد تولید بیشتر، دو برابر دوام سازه و 20 درصد کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را در مقایسه با نمونه قبلی خود، 390F ، ارائه می دهد.

395 جدید شامل ویژگی است که معمولاً فقط در شاول های معدنی بزرگتر کاترپیلار مانند 6015B یافت می شود. محرک اصلی تولید 395، یک مدار نوسان هیدرواستاتیک اختصاصی است.

بیل مکانیکی 395 مجهز به سه حالت عملکرد Power  (قدرت)، Smart (هوشمند) و Eco ( سازگار با محیط زیست) است. حالت قدرت در هر زمان حداکثر توان را ارائه می دهد. حالت اکو ضمن حفظ نیروی شکست، دور موتور و زمان چرخه را کاهش می دهد.

4. کامل شدن لودر چرخ زنجیری کامپکت جان دیر مدل 333G  با SmartGrade

پنج ماشین برتر سال 2020

جان دیر قابلیت SmartGrade، فناوری کنترل درجه اختصاصی، را در لودر چرخ زنجیری کامپکت 333G  قرار داده است.

SmartGrade که یک فناوری کنترل درجه کاملاً یکپارچه است، برای اولین بار در یک دستگاه کامپکت در دسترس قرار گرفته است.

3. مینی لودر چرخ زنجیری بابکت مدل MT100

پنج ماشین برتر سال 2020

بابکت در حال گسترش عرضه محصولات خود با معرفی مینی لودر چرخ زنجیری جدید MT100 است.

MT100 دارای ظرفیت عملیاتی 453.5 کیلوگرمی است و به طور استاندارد با کانترویت قابل تعویض و جابجایی ارائه می شود که می توانند در زیر سیستم یا در پشت دستگاه به صورت عمودی نصب شوند و عملکرد آن را افزایش دهند. همچنین، MT100 به یک چارچوب زیر بدنه کاملاً جدید و با دوام تر مجهز است که نیازی به نگهداری روزانه ندارد.

2. بولدوزر کاترپیلار مدل D7

پنج ماشین برتر سال 2020

کاترپیلار بولدوزر سری D7 را طراحی کرده تا از نظر بهره وری به D8 نزدیک باشد.

با 265 اسب بخار قدرت و وزن عملیاتی 29776 کیلوگرم، بولدوزر جدید D7 جایگزین D7E می شود. دستگاه جدید دارای وزن عملیاتی 1800 کیلوگرم بیشتر، 30 اسب بخار بیشتر و 10 درصد تیغه بزرگتر است.

1. لودر چرخ زنجیری کامپکت الکتریکی بابکت 

پنج ماشین برتر سال 2020

در ConExpo در ماه مارس، بابکت نمونه اولیه لودر چرخ زنجیری کامپکت الکتریکی خود را به نمایش گذاشت و توجه سایت Equipmentjournal را بیش از هر دستگاه دیگری به جلب کرد. 

بابکت لودر الکتریکی را ساخت تا بتواند راه حلی برای عملکرد کاملاً الکترونیکی بدون آلاینده ارائه دهد و مشتریان بتوانند برای تقاضای کار آینده آماده شوند.

لودر پایه و اساس نوآوری هایی خواهد بود که تجهیزات کامپکت را به طرق مختلف تغییر می دهد، از جمله بهبود بهره وری و دقت بیشتر ماشین آلات هوشمندتر که قابلیت های جدیدی را در محل کار ایجاد می کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21609