پلت فرم خاکبرداری تریمبل با tiltrotator ها گسترش می یابد

پلت فرم خاکبرداری تریمبل با tiltrotator ها گسترش می یابد

آخرین نسخه از پلت فرم کنترل درجه خاکبرداری تریمبل، پشتیبانی کامل را برای راهنمایی کاملا اتوماتیک برای پیوست های tiltrotator بیل مکانیکی ارائه می دهد.

تریمبل نسخه 1.9 پلت فرم کنترل درجه را در bauma معرفی کرد.

پشتیبانی کاملا اتوماتیک tiltrotator ها باعث می شود استفاده و یادگیری آنها حتی برای اپراتورهایی که هرگز از tiltrotator ها استفاده نکرده اند، آسان باشد.

اسکات کروزیر، مدیر کل بخش مهندسی عمران و ساخت و ساز تریمبل، می گوید:" tiltrotator ها، پیوست بسیار مفید بیل مکانیکی هستند، اما یادگیری کار با آنها ساده نیست. یادگیری پلت فرم کنترل درجه خاکبرداری کاملا اتوماتیک تریمبل به راحتی برای اپراتورهای کم تجربه امکان پذیر است و برای اپراتورهای با تجربه تر نیز صرفه جویی در زمان است."

کنترل باکت و دکل نیمه اتوماتیک تریمبل در حال حاضر با نوسان اتوماتیک در پیوست های engcon، Rototilt و Steelwrist امکان پذیر است. ترکیب عمق و نوسان اتوماتیک به اپراتور اجازه می دهد به راحتی کنترل پیوست های پیچیده را در هنگام استفاده از یک tiltrotator، کنترل کند.

پلت فرم خاکبرداری تریمبل برای موتور گریدرها

در bauma، تریمبل همچنین نسخه 1.9 پلت فرم خود را برای موتور گریدرها معرفی کرد که در حال حاضر از ایستگاه های Total Universal Trimble پشتیبانی می شود.

 پیمانکاران می توانند درجه بندی مواد را دقیق تر و در یک دوره کوتاه تر، با حداقل هزینه و بهبود بهره وری به پایان برسانند.

تریمبل ارائه دهنده راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری برای مهندسی عمران و ساخت و ساز است. فن آوری های تریمبل در سراسر پروژه برای صاحبان، مهندسین و پیمانکاران سودمند است.

راهکارها شامل برنامه ریزی و طراحی نرم افزار، کنترل دقیق ماشین، موقعیت سایت، فن آوری های تلفن همراه و اتصال در زمان واقعی است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21510