پرکینز طیف وسیعی از راه حل های فناوری را در نمایشگاه Bauma2019 در مونیخ نمایش می دهد

پرکینز طیف وسیعی از راه حل های فناوری را در نمایشگاه Bauma2019 در مونیخ نمایش می دهد

پرکینز مدل کامل موتور EU Stage V، فناوری های آینده، خدمات پس از فروش و راه حل های دیجیتال خود را در نمایشگاه Bauma مونیخ، از 8 تا 14 آوریل 2019 ارائه می دهد. پرکینز با انتخاب و همکاری با مشتری و ارائه راه حل های مناسب برای سازندگان تجهیزات اصلی، گسترده ترین موتورهای خود را برای امروز و آینده نشان می دهد.

پنج موتور که با آخرین استانداردهای انتشار مرحله V مطابقت دارند، پرکینز 0.5 تا 18 لیتری (4 تا 597 کیلو وات یا 5 تا 800 اسب بخار) هستند که جامع ترین و برجسته ترین محصول ارائه شده توسط یک تولید کننده موتور می باشد. پرکینز طیف وسیعی از موتورهای دیزلی را با نمایش سه موتور برجسته هیبریدی دیگر، تکمیل می کند. این موتورهای جدید برای اولین بار در ایستگاه پرکینز در سالن A4 غرفه 336 نمایش داده می شوند.

استیو فرگوسن، رییس پرکینز، گفت: " مشتریان OEM (تولید کننده تجهیزات اصلی) ما می توانند اطمینان داشته باشند که ما موتور مناسب برای بازار و کارهای آنها داریم."

موتورهای هیبریدی

در طول سال ها پرکینز به طور قابل توجهی در پروژه های تحقیقاتی و توسعه موتورهای هیبریدی سرمایه گذاری کرده است و در Bauma 2019 از طیف وسیعی از فن آوری ها استفاده می کند.

مت کلمن، مدیر محصولات پرکینز، گفت: "از طریق همکاری نزدیک فنی ما با OEM های مان و با استفاده از داده های واقعی، ما می توانیم راه حل هایی را که مربوط به بخش ساخت و ساز هستند، توسعه دهیم. با همکاری با پرکینز، OEM ها می توانند برنامه های تحقیق و توسعه خود را سرعت بخشند."

فن آوری های قدرت هیبرید الکتریکی، هیبرید مکانیکی و هیبرید هیدرولیکی که توسط پرکینز نشان داده می شود، دامنه های موتورهای دیزلی 0.5 تا 18 لیتری موجود را تکمیل می کند و برای مشتریان خود  ماشین هایی تولید می کند که نویز کمتری تولید کرده و مصرف سوخت کمتری داشته باشند.

EU Stage V

پرکینز طیف وسیعی از موتورهایی که با استانداردهای جدید مرحله V سازگار هستند را نمایش خواهد داد.

از 1.7 لیتری مکانیکی سری 400 با 25 اسب بخار (18.9 کیلو وات) تا موتور جدید 3.6 لیتری Perkins Syncro با 134 اسب بخار (100 کیلو وات)، محدوده پرکینز مرحله V دارای قدرت و گشتاور چشمگیر در یک پکیج کامپکت است. پرکینز با نشان دادن وسعت دامنه، سری 1200  چهار سیلندری را طراحی کرده است که برای بازار قدرت الکتریکی طراحی شده است. این موتور دارای نیروی 120 کیلو وات است و با استانداردهای انتشار مرحله V برای ژنراتورهای سیار سازگار است. در قسمت بزرگتر پرکینز، سری 1700 شش سیلندری با موتور 9.3 لیتری 456 اسب بخار (340 کیلو وات) است و سری 2400 برای اولین بار در bauma مونیخ نمایش داده می شود. این موتور دارای نیروی 577 اسب بخار (430 کیلو وات) و گشتاور 1943 پوند فوت (2634 نیوتن متر) از یک پکیج 12.5 لیتری است.

فن آوری پرکینز مرحله V شامل سیستم های سوخت معمولی، کاهش کاتالیزوری (SCR)، کاتالیزورهای اکسیداسیون دیزلی (DOC) و فیلترهای ذرات دیزلی (DPF) می باشند. برای اطمینان از اینکه چرخه های کاری و حجم کاری هرگز تحت تاثیر قرار نمی گیرند و بهره وری کاربر همیشه حفظ می شود، موتورهای پرکینز از فرآیند بازسازی استفاده می کنند که به طور خودکار بدون توقف دستگاه یا اپراتور اجرا می شود.

راه حل های دیجیتال

Bauma2019 ارتقاء Perkins My Engine App را مشاهده می کند که یک اپلیکیشن رایگان و در دسترس و چند زبانه است و به مشتریان برای دسترسی آسان به داده های واقعی از جمله یادآوری خدمات و راهنمایی قطعات ارائه می شود.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21404