ویرتگن ماشین آلات بزرگ آسفالت تراش سری F خود را معرفی می کند

ویرتگن ماشین آلات بزرگ آسفالت تراش سری F خود را معرفی می کند

مدل های جدید ویرتگن شامل W 210 Fi ،W 200 Fi  وW 200 F  دارای عرض آسفالت تراشی 1.5 تا 2.5 متر، عمق آسفالت تراشی 330 میلی متر، قدرت موتور 563 کیلووات و خروجی گشتاور 1300 دور در دقیقه می باشند.

تغییر سریع درام های آسفالت تراش شما را قادر می سازد تا درام هایی با عرض های مختلف را در عرض 15 دقیقه تعویض کنید. درب جانبی درام به صورت هیدرولیکی باز می شود. عرض درام ها 2، 2.2 و 2.5 متر برای W 210 Fi و 1.5، 2.0 و 2.2 متربرای W 200 Fi و W 200 F محاسبه شده است.

با استفاده از نرم افزار و سیستم مخابراتی متصل شده به ماشین آلات، سرعت انتقال دو سرعته، انتقال قدرت به طور خودکار با ویژگی Mill Assist کنترل می شود و طیف وسیعی از سرعت درام برای کاهش مصرف سوخت و سایش ابزار موجود است. فرآیند آسیاب کردن به صورت دیجیتالی در زمان واقعی و با انتخاب مناسب ترین حالت بین عملکرد آسفالت تراشی و هزینه های عملیاتی، شبیه سازی شده است.

با عملکرد ردیاب، پس از اتمام کار، یک گزارش کامل به صورت اکسل و فرمت PDF ایجاد می شود و به آدرس های تعیین شده ایمیل می شود.

هنگام کار، اپراتورها می توانند تمام پارامترهای دستگاه را در یک پنل کنترل مشاهده کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21487