وگل لاین تولید دستگاه های آسفالت خود را تفکیک می کند

وگل لاین تولید دستگاه های آسفالت خود را تفکیک می کند

گروه ویرتگن قصد دارد تا خط تولید خود را به دو لاین تقسیم کند: لاین پریمیوم (Premium Line ) و لاین کلاسیک (Line Classic ). این شرکت همچنین محصولات خود را به پنج دسته در این خطوط تقسیم می کند.

لاین کلاسیک جدید، فینیشرهای مجهز به ErgoBasic هستند. این ماشین ها عبارتند از یک مفهوم ماشین جامد، که مجموعه ای از ویژگی های مناسب را ارائه می دهد. ماشین آلات لاین کلاسیک تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز برای کار روزانه آسفالت را ارائه می دهند. تمام ماشین ها با موتورها و پره هایی مجهز شده اند که مطابق با الزامات بازارهای هدف مورد نظرشان است.

فینیشرهای وگل در لاین پریمیوم دارای تکنولوژی و مهندسی پیشرفته مکانیک می باشند. این ماشین ها با ErgoPlus 3 مجهز شده اند. این سیستم تعدادی از ویژگی های اضافی که در ErgoBasic گنجانده نشده است را ارائه می دهد.

بسیاری از عملکردهای فینیشرها می تواند از طریق نمایشگر با کنتراست بالا تنظیم شوند و به طور مستقیم اعمال شوند. این صفحه نمایش همچنین اطلاعات گسترده ای را برای اپراتور فراهم می کند.

برنامه های اتوماتیک AutoSet Plus  وگل نیز از طریق کنسول صفحه نمایش ErgoPlus 3 اداره می شوند. اگر مشتری تصمیم به استفاده از سیستم اندازه گیری دما RoadScan داشته باشد، اپراتور فینیشر قادر به نظارت بر دمای آسفالت از روی صفحه نمایش است.

مشتریانی که از راه حل مدیریت فرایند آسفالت WITOS استفاده می کنند، اطلاعات پروژه ساخت و ساز را در زمان واقعی در صفحه نمایش ماشین های لاین پریمیوم خود دریافت می کنند و کیفیت کار را افزایش می دهند.

لاین پریمیوم و لاین کلاسیک وگل به پنج دسته مختلف تقسیم می شوند: مینی، کامپکت، جهانی، بزرگراه و ویژه.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21372