ولوو نمونه کارهای قوی خود را در پاریس 2018 نشان می دهد

ولوو نمونه کارهای قوی خود را در پاریس 2018 نشان می دهد

ولوو نمونه کارهای قوی خود را در "اینترمت پاریس 2018 " نشان می دهد.
نیروهای فنی، اجتماعی و آب و هوایی در حال راندن اقتصاد جهانی هستند. گروه ولوو با پکیجی از ماشین آلات و خدماتی که موجب موفقیت مشتری می شوند، به اینترمت می آید و اشتیاق خود را برای ساختن فردا نشان می دهد.
در یک جامعه متغیر، ولوو ماشین آلات، خدمات و شبکه توزیع را برای پشتیبانی از مشتریان بدون توجه به این که چه مقدار پروژه بزرگ است، ارائه میدهد. این یک پیام اساسی از شعار "ساختن آینده" ولوو در نمایشگاه اینترمت در پاریس است.

شرکت ولوو 4،8002 متر مربع فضای بیرونی و داخلی در نمایشگاه در اختیار دارد و طیف وسیعی از ماشین های جدید و به روز شده - شامل بیل مکانیکی، لودر چرخی، ماشین سنگ فرش کننده و غلتک - همراه با آخرین سیستم عامل ها و پشتیبانی ها را ارائه میدهد.


طراحی شده برای محیط های شهری
در واکنش به افزایش شهرنشینی، ولوو سه ماشین جدید با شعاع نوسان کوتاه - یک بیل مکانیکی، ECR355ENL؛ یک بیل مکانیکی چرخ لاستیکی، EWR170E؛ و یک کامپکت، ECR18E - را در اینترمت پاریس نشان می دهد. این بیل های مکانیکی برای مکان های شغلی با فضا محدود ایده آل هستند. ماشین آلات ولوو همیشه با سطح سر و صدا، مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه ای کم، منتشر میشوند.

ECR18E تنها ستاره کامپکت اینترمت نیست. یکی دیگر از برجسته ترین مینی سایزهای این نمایشگاه بین المللی که برنده جایزه نوآوری شد EX2 است. نمونه اولیه بیل مکانیکی تمام الکتریک کامپکت EX2 باعث کاهش تولید ناخالص داخلی، 10 برابر کارایی بالاتر، 10 برابر سطح سر و صدای کمتر و کاهش هزینه کل مالکیت در مقایسه با همتایان متعارف آن میشود. اعتقاد بر این است که EX2 اولین بیل مکانیکی تمام الکتریک کامپکت در جهان است.
افزایش شهرنشینی نیز تقاضای بیشتری را برای تجهیزات تخریب و بازیافت به خود اختصاص داده است. به همین دلیل، ولوو فضای بیرونی خود را در اینترمت به آن اختصاص داده است. EC380E، در حال حاضر با میله بیل بلندتر و هندلر جدید مواد با نام تجاری EW240E MH در دسترس است. این درحالی است که تخصص ولوو در ایمنی یک مزیت خاص به شمار می آید.


گسترده سازی خط تولید ماشین های کامپکت
علاوه بر این، ولوو پیشنهاد خود را در بخش جاده گسترش داده است. در اینترمت، ولوو ، پلاگین جدید P6820D را با سیستم جدید مدیریت EPM3 و Pave Assist همراه با غلتک آسفالت DD105، که در حال حاضر در دسترس است، ارائه می کند. با تشکر از این دستگاه راه اندازی شده، محدوده وسیعی از غلتک های خاکی و آسفالتی ولوو موثرتر از همیشه کار میکنند.

سایر دستگاه های قابل توجهی که در اینترمت راه اندازی می شوند عبارتند از لودر چرخی L260H در اروپا و لودر چرخی L180H به روز شده با رانشگر جدید.


کارکرد کمکی در حال حاضر به صورت 3D در دسترس است
مشتریان می توانند کارکرد کمکی در طراحی 2D، طراحی داخلی (نرم افزار توسعه یافته ی ولوو که بین دو و سه بعدی قرار دارد) و در حال حاضر 3D در همکاری با Topcon، با توجه به سطح دقت مورد نیاز، سفارش دهند. در آینده، مشتریان همچنین می توانند با همکاری Trimble و Leica نرم افزار 3D را انتخاب کنند.


سرویس بهره وری جدید
زیر چتر خدمات ولوو، این شرکت خدمات جدید پرواکتیو مانیتورینگ و گزارش بهداشتی خود را در اینترمت ارتقاء می دهد. با پرواکتیو مانیتورینگ، نمایندگی ها به طور فعال آلارم ها و کدهای خطا را بر روی ماشین مشتری نظارت می کنند و هر گونه مسائل را از راه دور تشخیص می دهند. با انجام تعمیرات پیشگیرانه، نمایندگی فروش می تواند به کاهش هزینه های خرابی کمک کند. گزارش های بهداشتی، به طور مشابه، شرایط ماشین، کمک به برنامه ریزی نگهداری و یا مسائل ناشی از عملیات نادرست را تشخیص میدهند. همچنین، در بازارهای اروپایی، ولوو یک گارانتی دو ساله جدید را در قسمت های مختلف معرفی می کند.


قدرت گروهی
شرکت های گروهی ولوو تراک، ولوو پِنتا و خدمات مالی ولوو نیز به طور کامل در اینترمت یکپارچه شده اند، که نشان دهنده قدرت کلی شرکت گروهی ولوو است. ولوو تراک در بخش ساخت و ساز جاده ای است و با ماشین آلات ساخت و ساز ولوو کار میکند. موتورهای صنعتی ولوو پِنتا برای سایر تجهیزات سایت، خدمات را آسان می کنند. پروژه های بزرگ، مانند گرند پاریس، مزایای این مشارکت را در عمل نشان می دهد و نشان دهنده تعهد مداوم ولوو در بازار فرانسوی است.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21169