ولوو طولانی ترین تونل جاده ای زیر دریایی جهان را می سازد

ولوو طولانی ترین تونل جاده ای زیر دریایی جهان را می سازد

راه اندازی بزرگراه ساحلی E39 بزرگترین پروژه زیربنایی نروژ نیست؛ بلکه تونل Rogfast، طولانی ترین و عمیق ترین بزرگراه زیر دریایی جهان خواهد بود. با عمق 392 متر از سطح دریا، این پروژه پیشگام هشتمین قسمت هیجان انگیز در لیست پروژه های بزرگ تجهیزات ساخت و ساز ولوو است.

بازسازی کامل E39 در کنار ساحل غربی نروژ، با استفاده از تکنیک های جدید پل سازی و ساخت تونل و کاهش زمان سفر به نصف، در حال حاضر این پروژه نوآورانه را در کانون توجه قرار می دهد.

 نروژ به خط ساحلی نفس گیر خود، با کوه های بلند و آبدره های عمیق شناخته شده است. در حال حاضر مسیر بزرگراه ساحلی E39 بین کریستین سند در جنوب و بندر تروندهایم در شمال، حدود 21 ساعت است. با این حال حدود یک سوم از 5.3 میلیون نفر از جمعیت نروژ در کنار این بزرگراه زندگی می کنند که همچنین یک مسیر تجاری مهم برای کسب و کارهای نروژی است، زیرا حدود 60 درصد از کالاهای صادراتی کشور در ساحل غربی تولید می شود. علاوه بر این، زمانی که E39 نروژ را ترک می کند و به دانمارک می رود، که نقطه ورود به سایر نقاط اروپا است.

با هزینه 39 میلیارد دلاری، مسیر بزرگراه ساحلی بازسازی شده E39 زمان سفر بین بندر تروندهایم و کریستین سند را از 20 ساعت به 11 ساعت کاهش می دهد. تونل Rogfast، که در سال 2026 کامل خواهد شد، بخش بزرگی از این پیشرفت است. طولانی ترین و عمیق ترین تونل جاده ای زیر دریایی در جهان است و طول آن 27 کیلومتر و 392 متر پایین تر از سطح دریا است.

اما ساخت تونل در این عمق یک چالش است. برای داشتن سفر ایمن برای کاربران جاده، ساخت و ساز شامل ساخت دو تونل جداگانه برای جریان ترافیک خواهد بود. علاوه بر این، در هر 250 متر، مسیر هایی است که دو تونل را متصل می کنند، و امکان خروج سریع و آسان را در صورت وضعیت اضطراری فراهم می شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21519