ولوو تراک، اولین راه حل تجارت خودکار خود را گسترش می دهد

ولوو تراک، اولین راه حل تجارت خودکار خود را گسترش می دهد

ولوو تراک در نروژ یک قرارداد برجسته ای را امضا کرده است تا نخستین مجوز تجاری خود را برای انتقال سنگ آهک از یک معدن به بندر نزدیک آن کسب کند.

راه حل ارائه شده به Brønnøy Kalk AS، شامل حمل سنگ آهک توسط شش کامیون خودکار Volvo FH در یک تونل 5 کیلومتری است.

تست موفقیت آمیز

آزمایش های این راه حل موفقیت آمیز بوده و در سال 2018 ادامه داشت. انتظار می رود این راه حل تا پایان سال 2019 به طور کامل عملیاتی شود.

کلاس نیلسون، رئیس ولوو تراک، گفت: "ما افتخار می کنیم که بتوانیم یک راه حل خودکار ارائه دهیم که چالش های مشتریان ما را از لحاظ ایمنی، قابلیت اطمینان و سودآوری برطرف کند. نیازهای حمل و نقل جهانی به طور مداوم در سرعت بسیار بالا تغییر می کند و صنعت نیازمند راه حل های جدید و پیشرفته برای پیشگام بودن است. هدف ما این است که رهبر توسعه محصولات و خدمات برای پاسخگویی به این خواسته ها باشیم."

این توافقنامه به پیروی از پروژه های موفق اخیر خودکار سازی شامل استخراج معدن، برداشت محصولات نیشکر و جمع آوری زباله می باشد.

برای اولین بار برای ولوو تراک

این راه حل تجاری برای اولین بار برای ولوو تراک بسیار، هیجان انگیز است. Brønnøy Kalk به جای خرید کامیون های خودکار، یک راه حل حمل و نقل را خریداری می کند؛ به ویژه حمل و نقل سنگ آهک بین دو مرکز.

Raymond Langfjord، مدیر عامل معدن، گفت: "این یک قدم مهم برای ما است. رقابت در صنعت سخت است. ما به طور مداوم به دنبال افزایش کارآیی و بهره وری دراز مدت هستیم، و ما یک چشم انداز روشن برای استفاده از فرصت های جدید در فن آوری و راه حل های دیجیتال داریم. ما در جستجوی یک شریک قابل اعتماد و خلاق بودیم و تمرکز ما بر پایداری و ایمنی است. پیاده سازی کامیون های خودکار به میزان قابل توجهی باعث افزایش رقابت در بازار جهانی خواهد شد."

این قرارداد شامل معامله ای است که به موجب آن مشتری یک سرویس کامل حمل و نقل را میخرد و به ازای هر تن تحویل، پرداخت می کند.

همچنین کامیون های مستقل Volvo FH توسط یک اپراتور لودر چرخدار کنترل می شود.

Sasko Cuklev، مدیر راه حل های خودکار در ولوو تراک، گفت: "با کار در یک منطقه محدود در یک مسیر از پیش تعیین شده، می توانیم بیاموزیم که چگونه بهترین راه حل را بیابیم و آن را با توجه به نیازهای مشتری مشخص کنیم. این همه چیز در مورد همکاری برای ایجاد راه حل های جدید، ارائه انعطاف پذیری بیشتر و کارایی و افزایش بهره وری است."

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21387