ولوو به پایان دادن به سوخت دیزلی و الکتریکی شدن بیل های مکانیکی کامپکت در سال 2020 متعهد می شود

ولوو به پایان دادن به سوخت دیزلی و الکتریکی شدن بیل های مکانیکی کامپکت در سال 2020 متعهد می شود

در یک حرکت جسورانه که بازار تجهیزات اروپایی اولین بار است که می بیند، تجهیزات ساخت و ساز ولوو اعلام کرده است که تا اواسط سال 2020، شروع به معرفی تعدادی از بیل های مکانیکی کامپکت الکتریکی (EC15 تا EC27) و لودرهای چرخدار الکتریکی (L20 تا L28) می کند. در این اقدام تولید این مدل ها با موتور دیزلی توقف خواهد شد.

تعدادی از این مدل ها در این محدوده در حال حاضر با موتور دیزلی در امریکا شمالی فروخته نمی شود.

ولوو می گوید نخستین نسخه این ماشین ها در آوریل سال جاری در Bauma در مونیخ آلمان، و سپس در سال 2020 معرفی شده خواهند شد.

ولوو اولین سازنده تجهیزات ساخت و ساز است که به طور عمومی به تولید یک دامنه ماشین آلات الکتریکی متعهد می شود تا تولید نسخه های دیزلی را متوقف کند.

همچنین ولوو تاکید می کند که احتراق دیزلی مناسب ترین منبع انرژی برای ماشین آلات بزرگتر باقی می ماند و نیروی الکتریکی و تکنولوژی باتری برای تجهیزات کوچکتر مناسب است.

ولوو نشان می دهد که چنین فناوری هایی برای ماشین آلات بزرگ نیز مناسب هستند؛ این شرکت با موفقیت دامپ تراک های الکتریکی بدون سرنشین، یک لودر الکتریکی هیبرید و یک بیل مکانیکی خزنده الکتریکی خود را در «سایت الکتریکی» خود در معدن متعلق به Skanska در گوتنبورگ سوئد، آزمایش کرده است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21373