ولوو برای ادای احترام به کمپین درختکاری بزرگراه هیروز پیوست

ولوو برای ادای احترام به کمپین درختکاری بزرگراه هیروز پیوست

اعضای نیروهای مسلح کانادا، جانبازان نظامی و داوطلبان اخیرا نیروهای خود را برای کاشت 300 درخت دیگر در حمایت از کمپین درخت بزرگراه قهرمانان متحد کردند.

در 14 ژوئن، درختان در پارک Intrepid در اوشاوا، انتاریو، سایت سابق کمپ X و آموزش های شبه نظامی مخفیانه افسانه ای برای عوامل مخفی در جنگ جهانی دوم، کاشته شده بودند.

کاپورال نیک کر، جانباز افغانستانی، گفت: " احساس درد زیادی برای از دست دادن دوستانم داشتم، پس ترجیح دادم یک ارتش از درختان بجای مقبره های سنگی داشته باشم. من برای هشت دوست از دست داده ام هر بار درختی میکارم."

قبل از کاشت درخت، ولوو تراک کانادا، خدمات مالی ولوو، تجهیزات ساخت و ساز ولوو، Mack Trucks کانادا و خدمات مالی Mack اعلامیه مالی مشترک خود را در حمایت از کمپین درخت بزرگراه قهرمانان اعلام کردند.

پل کودلا، مدیر عامل شرکت ولوو تراک کانادا گفت: "من از همکاری ولوو تراک با خدمات مالی ولوو، Mack Trucks و تجهیزات ساخت و ساز ولوو در پشتیبانی از کمپین درخت بزرگراه قهرمانان بسیار مفتخر هستم. این اولین بار است که گروه ولوو در کانادا تلاش های ما را به عنوان یک تیم در حمایت از یک کار هماهنگ کرده است. این کار یکی از اهداف مهم شرکت را محقق می سازد؛ مراقبت از محیط زیست و اهمیت این بزرگراه برای مشتریان ما، چرا که آنها روزانه در این مسیر رفت و آمد دارند." 

کمپین درختکاری بزرگراه هیروز قصد دارد 2 میلیون درخت را بین Trenton و Toronto، یعنی یک درخت برای هر کانادایی که در زمان جنگ از جمله جنگ 1812 خدمت کرده است، بکارد. این کمپین 117 هزار درخت را در کنار محدوده بزرگراه 401 به عنوان بزرگراه هیروز، به افتخار کسانی که در هنگام خدمت در نیروهای مسلح کانادا مفقود شده اند، به یادگار می گذارد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21578