وسایل نقلیه Artisan لودر 10 تنی بدون انتشار خود را توسعه می دهد

وسایل نقلیه Artisan لودر 10 تنی بدون انتشار خود را توسعه می دهد

A10 یک لودر بدون انتشار است که به عنوان وسیله نقلیه سبک استخراج معدن بدون ایجاد آلودگی با ظرفیت 10 تن در زیرزمین برای تولید، طراحی شده است.

A10 دارای 250 درصد قدرت بیشتر و 30 درصد سطل بزرگتر نسبت به لودرهای دیزلی مشابه است.

باتری های قدرتمند لیتیوم و سیستم موتور الکتریکی و موتورهای کششی آن 724 اسب بخار و موتور کمکی آن 167 اسب بخار نیرو را فراهم می کنند.

مایک کاسابا، مدیر عامل شرکت Artisan Vehicles، گفت: "ما در حال تسریع استراتژی مان در تولید ماشین های معدنی زیرزمینی کوچکتر، قوی تر و توانمند تر هستیم. تمام ماشین های ما نه تنها عملیات تمیز و بدون انتشار ارائه می دهند، بلکه هر روز تن های بیشتری از مواد را جابجا می کنند. ما قول می دهیم که نواوری و هدایت صنعت را با ساختن کارآمد ترین دستگاه ها و قدرتمندترین باتری ها در جهان، ادامه دهیم."

A10 یک لودر دیزلی است که به میزان 40 درصد تولید را در هر سطل افزایش می دهد.

PitStop

A10 دارای سیستم مبادله باتری تمام اتوماتیک به نام PitStop است. PitStop باعث می شود که A10 سریع و ایمن کار کند.

Pitstop اجازه می دهد تا A10 به طور خودکار یک باتری تازه را در عرض چند دقیقه جایگزین کند. A10 از سیستم AI و دوربین استفاده می کند تا خود را به یک محل شارژ هدایت کند و حداکثر کارایی را فقط در چند دقیقه در اختیار شما قرار می دهد.

براون هاف، مدیر ارشد فناوری Artisan، گفت: "ما چند ویژگی اصلی را به A10 اضافه کردیم. سیستم خودکار مبادله PitStop ما، زمان مبادله باتری را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. سیستم های تشخیص جدید ما باعث می شود تعمیر و نگهداری بسیار سریعتر انجام شود. ما در مورد چگونگی مهندسی تجهیزات باتری از هفت سال تولید خود آموخته ایم. A10 با فناوری های جدید قدرتمند که اپراتورها و تکنسین ها واقعا قدردانی خواهند کرد، بارگیری خواهد شد. "

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21346