هیتاچی وارد بازار اجاره تجهیزات آمریکای شمالی می شود

هیتاچی وارد بازار اجاره تجهیزات آمریکای شمالی می شود

شرکت ماشین آلات ساخت و ساز هیتاچی (HCM33.3 درصد سهام در شرکت ACME خریداری کرده است تا وارد بازار اجاره آمریکای شمالی شود.

این سرمایه گذاری مشترک تجهیزات خاکبرداری هیتاچی را به ناوگان ACME اضافه خواهد کرد. این کار از طریق عملیات اجاره مجدد ACME به شرکت های اجاره تجهیزات در سراسر آمریکای شمالی صورت می گیرد.

Yasushi Ochiai، معاون اجرایی کسب و کار بین المللی برای ماشین آلات ساخت و ساز هیتاچی، گفت: "ACME دارای تخصص منحصر به فرد در اجاره مجدد تجهیزات مختلف است. پیوستن نیروها با استراتژی Acme furthers HCM ارزش کسب و کار زنجیره ای را تقویت می کند".

با سرمایه گذاری هیتاچی، ACME سود وام خود را کاهش داده و همچنین نقدینگی قابل توجهی را برای تأمین مالی ناوگان آینده و برنامه های توسعه خود در اختیار دارد.

وودی ولد، رئیس و مدیر اجرایی Acme، گفت:" پایگاه مشتری اجاره کننده ACME که به طور فزاینده ای درخواست لودر چرخدار و بیل مکانیکی دارند، بر اساس اجاره مجدد است. این همکاری جدید با ماشین آلات ساخت و ساز هیتاچی اجازه خواهد داد که هر کمپانی اجاره تجهیزات ساخت و ساز خرده فروش در بازار آمریکای شمالی به طیف کاملی از محصولات خاکبرداری هیتاچی که به خوبی اثبات شده و مورد توجه قرار گرفته است، دسترسی داشته باشند."

ورود به بازار اجاره آمریکای شمالی بخشی از طرح مدیریت کوتاه مدت 2019 هیتاچی از این همکاری است.

هیتاچی، از طریق سرمایه گذاری در ACME، قصد دارد تا کسب و کار خود را در آمریکای شمالی، که بزرگترین بازار اجاره در جهان است، رشد دهد. همچنین سرمایه گذاری، با هدف کسب مهارت های کسب و کار است که می تواند در آینده برای گسترش توسعه کسب و کار در مناطق دیگر مفید باشد.

هیتاچی از ACME در امور مالی و از طریق استفاده از کانال های توزیع موجود در آمریکای شمالی حمایت خواهد کرد. علاوه بر این، هیتاچی قصد دارد تا کسب و کار اجاره مجدد وسایل نقلیه ACME را گسترش دهد و پشتیبانی کلی کسب و کار را فراهم کند. جزئیات این عملیات در آینده توسعه خواهد یافت.   

تمرکز اصلی ACME اجاره سکوهای کار هوایی و کمپرسور به شرکت های اجاره تجهیزات، که آنها می توانند پس از آن به مشتریان خود اجاره دهند، است. با هدف گسترش مدل کسب و کار اجاره مجدد ماشین آلات خاکبرداری، Acme به دنبال یک شریک تجاری ایده آل بود. و با شناسایی منافع مشترک با هیتاچی، تصمیم به انتخاب این شرکت به عنوان شریک تجاری گرفت.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21278