هندلر تنه درخت لیبهر برای اولین بار در Bauma 2019 نمایش داده می شود

هندلر تنه درخت لیبهر برای اولین بار در Bauma 2019 نمایش داده می شود

از تاریخ 8 تا 14 آوریل 2019، هندلر تنه درخت لیبهر مدلLRS  برای اولین بار در بزرگترین نمایشگاه ساخت و ساز در جهان، Bauma مونیخ، به عموم معرفی خواهد شد.

زمینه اصلی استفاده از هندلر تنه درخت لیبهر، حمل و نقل سریع و قدرت مانور بالا بین کارخانه های صنعتی و پایانه های حمل و نقل چوب است. هندلر لیبهر به ویژه در شرکت های صنایع چوب مانند کارخانه های چوب، کارخانه های تولید کاغذ و پالپ و همچنین برای حمل و نقل در بنادر، به عنوان یک ماشین قوی، قابل اعتماد و قدرتمند بکار برده می شود.

LRS LH به طور خاص دارای توانایی نگهداری قابل توجه 8/2 متر مربع و یک منحنی بارگیری بی سابقه است.

هندلر جدید ترکیبی از مزایای شناخته شده سری LRS برای حمل الوار به کانتینرها با طیف گسترده ای از اصلاحات ویژه که برای حمل چوب طراحی شده است، ارائه می شود. علاوه بر این، هندلر لیبهر دارای یک درایو هیدرواستاتیک بدون پله است. این ویژگی در درجه اول برای کاهش مصرف سوخت و عملکرد بهتر رانندگی، عالی است.

سیستم درایو هیبریدی Liebherr Pactronic® که به عنوان یک سیستم استاندارد در هندلر نصب شده است، در صورت نیاز، عملکرد را بدون مصرف سوخت اضافی و انتشار گازهای خروجی، افزایش می دهد.

 بنابراین درایو هیبریدی پایدار باعث کاهش انتشار CO2 و سایر مواد مضر می شود. صرفه جویی در مصرف سوخت از طریق استفاده کامل از انرژی احیا کننده و نیروی باقی مانده در سیستم به دست می آید. سیستم Pactronic از لیبهر تقویت کننده چشمگیر قدرت است. با Pactronic، لیبهر راه را برای دستیابی به راندمان بالا و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای باز می کند.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21436