همکاری هیتاچی با جان دیر در ارائه خدمات ارتباطی ZXLink

همکاری هیتاچی با جان دیر در ارائه خدمات ارتباطی ZXLink

پس از اعلامیه جان دیر در مورد ارائه خدمات ارتباطی JDLink، بدون هیچ هزینه اضافی، شرکت هیتاچی، با همکاری جان دیر همان کار را با سرویس ZXLink انجام می دهد. 

بخش ساخت و استخراج هیتاچی اعلام کرد که مشتریان می توانند ZXLink را بر روی هر دستگاه بدون هزینه اضافی پیاده سازی کنند. 

همچنین، مشتریان می توانند انتخاب کنند تا به طور خودکار خدمات ارتباطی  ZXLink را در مدل های جدید فعال کنند.

جیمز لیبولد، مدیر بازاریابی محصول و راه حل های ارتباطی بخش ساخت و استخراج هیتاچی، گفت: "هیتاچی بر ارائه راه حل هایی متمرکز است که بیشترین کارآیی، اطمینان و دوام را برای مشتریان خود فراهم کند."

مانند JDLink از جان دیر، ZXLink اطلاعاتی در مورد وضعیت ماشین آلات در ناوگان مشتری ارائه می دهد.

به عنوان مثال، اطلاعات مربوط به مکان ماشین، زمان بیکاری، سطح سوخت و تعمیر و نگهداری آینده از طریق سیستم ZXLink قابل دسترسی است.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های سیستم کنترل درجه دوبعدی و سه بعدی هیتاچی، راه حل کنترل اتصال هیتاچی، با استفاده از سیستم ZXLink در دسترس است.

همچنین، ZXLink می تواند همزمان با سیستم امنیتیZX  هیتاچی کار کند تا اطمینان حاصل کند که نمایندگی ها می توانند وضعیت دستگاه را کنترل کنند. این امر باعث می شود تا مشتریان بتوانند برنامه نگهداری را آسان تر کنند.

لیبولد افزود: "سیستم مخابراتی ZXLink ، یک راه حل کلیدی در فناوری است که به شما کمک می کند از مزایای آن بهره ببرید. بدون هیچ گونه نگرانی در مورد تمدید اشتراک، مشتریان ما آسان تر از هر زمان دیگر می توانند با نظارت بر عملکرد دستگاه های هیتاچی خود، که به افزایش بهره وری کمک می کند، کارایی شغل خود را افزایش دهند."

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21682