نکاتی درباره بیل های مکانیکی مینی سایز

نکاتی درباره بیل های مکانیکی مینی سایز

بیل های مکانیکی مینی سایز از فناوری برای افزایش بهره وری و همچنین راحتی اپراتور استفاده می کنند.

چیزی که با تجهیزات مینی سایز سازگار است، تغییر مداوم است. بیل های مکانیکی مینی سایز امروزی از نسخه های گذشته برای ارتقا کارآیی و راحتی کار اپراتورها، به روز رسانی شده اند. 

این پیشرفت ها شامل تنظیمات متعدد چرخش دم، آپدیت کابین، پیشرفت های جوی استیک، ارتقا دسترسی به تعمیر و نگهداری، بهبود طراحی تیغه های زاویه ای، گسترش سیستم های هدایت حفاری و بهبود سیستم های مخابراتی است.

چرخش دم

بسیاری از تولیدکنندگان گزینه های متعدد نوسان دم را برای مینی بیل های مکانیکی امروزی ارائه می دهند که به اپراتورها اجازه می دهد کارهای بیشتری انجام دهند در حالی که ماشین را کمتر جابجا می کنند.

چرخش دم صفر: این پیکربندی به اپراتورها اجازه می دهد بدون محدودیت چرخش در کنار ساختارها و موانع کار کنند. قسمت پشتی در تمام طول چرخش درون مسیرها باقی می ماند.

چرخش حداقل دم: این تنظیمات برای سایت هایی است که فضای کمی دارند. فقط با فاصله 15 سانتی متر از ماشین، گزینه چرخش حداقل دم باعث می شود که ماشین در مکان های شغلی تنگ، قدرت مانور بیشتری داشته باشد.

چرخش دم معمولی: اگر بدنبال افزایش نیرو هستید، چرخش معمولی برای کار شما بهترین است، زیرا چرخش دم صفر و حداقل چرخش دم، ظرفیت بالابری کمی دارند. دستگاه های چرخش دم معمولی دارای عرض باریک تری نسبت به نمونه های مشابه خود هستند که باعث می شود بارگیری دستگاه روی تریلر راحت تر باشد. 

آپدیت کابین

جدیدترین مینی بیل مکانیکی دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته کابین است تا اپراتورها در طول روزهای طولانی در مشاغل سخت احساس خوبی داشته باشند.

گسترش فضای سر و فضای پا: کابین ها روز به روز جادارتر می شوند و دارای فضای اضافی سر و پا هستند تا به اپراتورهای درشت اندام و قد بلند فضای بیشتری بدهند.

نمایشگرهای دیجیتال: نمایشگرهای پیشرفته قابلیت نظارت بر ماشین را به راحتی و خوانا ارائه می کنند که به اپراتورها کمک می کند مشکلات بیشتری را در این زمینه حل کنند. مالکان و اپراتورها می توانند از نزدیک بر تنظیمات پیوست دقت داشته باشند، از دوربین دید عقب استفاده کنند، زبان ها را تغییر دهند، پروفایل اپراتورها را ایجاد کرده و استارت بدون سوئیچ را تنظیم کنند. برخی از نمایشگرها برای سهولت استفاده، تعامل لمسی و اتصال دستگاه را ارائه می دهند.

کنترل خودکار آب و هوا: کنترل خودکار آب و هوا به اپراتورها این امکان را می دهد تا دمای ایده آل خود را انتخاب کنند، و دستگاه به طور خودکار کابین را بدون توجه به آب و هوا محیط در دمای دلخواه، ثابت نگه می دارد.

دید بهتر: پیشرفت در طراحی کابین باعث شده ستون باریک تر و سطح شیشه بیشتر شود، که به اپراتورها دید مناسب تری از محل کار و پیوست ها می دهد.

صندلی های قابل تنظیم و گرمایشی: اپراتورها می توانند با استفاده از چندین دکمه تنظیم، صندلی خود را در موقعیت راحت تنظیم کنند. همچنین، یک ویژگی گرمیش صندلی باعث می شود اپراتورها در روزهای سرد و طولانی گرم و متمرکز بر کار باشند.

لرزش کاهش یافته: نوآوری در ساخت بدنه ماشین و اجزای اتصال باعث کاهش میزان لرزش در کابین شده و محیط کار راحت تری را ایجاد می کند.

چراغ های LED: در مقایسه با هالوژن، چراغ های LED هنگام کار پس از غروب آفتاب یا در محیط های کم نور، روشنایی گسترده تری را ارائه می دهند.

بلندگو: سیستم های بلندگو و تجهیزات کمکی پیشرفته به اپراتورها این امکان را می دهد که تلفن همراه خود را به بلندگو متصل کرده و آهنگ گوش دهند. برخی از ماشین ها حتی دارای قابلیت بلوتوث برای اتصال بی سیم هستند. 

پیشرفت های جوی استیک

هنگام کار با یک مینی بیل مکانیکی، دستان اپراتور همیشه فرمان را کنترل می کنند، که می تواند باعث خستگی شود.

کنترل های هیدرولیکی کمکی نوک انگشت به اپراتورها اجازه می دهد تا سرعت اتصال و حرکت انگشت شست را فقط با فشار دادن انگشت کنترل کنند. نیازی به آزاد کردن جوی استیک یا جستجوی سوییچ نیست. برخی از تولیدکنندگان همچنین گزینه صحیح جوی استیک هیدرولیک را برای عملکرد صحیح و دقیق کارگروه و همچنین توانایی کنترل دوربین دید عقب از روی جوی استیک ارائه می دهند.

تعمیر و نگهداری

درهای گسترده تر امکان دسترسی به نقاط تعویض فیلترها و بررسی مایعات را آسان می کنند. بعلاوه، بسیاری از مینی بیل های مکانیکی امروزی دارای کمربند کششی خودکار هستند که برای تعمیر و نگهداری بدون دردسر نیازی به تنظیمات ندارد.

تیغه های زاویه ای بهبود یافته

با بهبود حرکت و محافظت از قطعات، تیغه های زاویه دار به روز شده طراحی شده اند تا سخت تر کار کنند و درجه نرم تری نسبت به تیغه های قدیمی ارائه دهند.

پیشرفت در بهبود دوام لبه به مقاومت بهتر تیغه در برابر ضربه کمک می کند، و برگشت پذیری تیغه باعث افزایش بیشتر عمر تیغه و کاهش هزینه های نگهداری می شود.

ویژگی تیغه شناور به شما کمک می کند درجه بندی، تسطیح و پر کردن مجدد در زمین های ناهموار، با اعمال فشار رو به پایین مداوم روی تیغه، انجام شود.

سیستم های هدایت حفاری

برای دستیابی به یک حفاری دقیق، نیاز نیست اپراتور کابین را ترک کند. با استفاده از سنسورهایی که موقعیت دقیق دندانه باکت، بازو و دکل مینی بیل را کنترل می کنند، یک سیستم بررسی عمق به اپراتور اجازه می دهد تا عمق حفاری مورد نظر را برنامه ریزی کرده و بر اساس آن معیار حفاری کند.

در موقعیت هایی که اپراتور در حال ترانشه گذاری خطوط تاسیسات، حفر زیرزمینی و یا آماده سازی برای پایه ها است، یک سیستم هدایت عمق حفاری می تواند با جلوگیری از حفر بیش از حد یا کم کاری، هزینه های اضافی را حذف کند و سودآوری عملیات را بهبود بخشد. 

کنترل از راه دور

برخی از تولیدکنندگان بیل های مکانیکی مینی سایز، از سیستم های مخابراتی که برای نظارت بر زمان کار و کمک به مالکان برای کنترل سلامت، مکان و بهره وری تجهیزات استفاده می کنند. همه اینها از طریق یک برنامه موبایل یا وب سایت انجام می شود.

امکان شخصی سازی هشدارها به مالکان این امکان را می دهد که زمان و نحوه دریافت اعلان ها را کنترل کنند.

کدهای خطا مربوط به دستگاه به طور خودکار برای فروشنده ارسال می شوند، بنابراین می توانند در حل مشکل به شما کمک کنند. فروشنده شما همچنین می تواند فواصل تعمیر و نگهداری دستگاه را کنترل کند، بنابراین تجهیزات خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.

بیل های مکانیکی مینی سایز امروزی برای تسریع در بهره وری و در عین حال راحتی اپراتورها در محیط کار، طراحی شده اند. 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21676