غلطک HAMM

نوآوری ها HAMM برای غلطک آسفالت و خاک

در CTT 2018، شرکت HAMM در حال نمایش مجموعه ای از کامپکشن های ویژه ای است که نیازهای بازار روسیه را برآورده می کند. HAMM کامپکشن های HD + و HD  ارائه میکند. HAMM یک برنامه گسترده ای با ماشین های مخصوص که برای رفع الزامات محلی طراحی شده است ارائه می دهد.
وظایف پیچیده در زمینه ساخت و ساز جاده و خاک ریزی، مناطق مختلف آب و هوایی، روش های ساخت و ساز و مصالح ساختمانی محلی، تفاوت های منطقه ای و همچنین قوانین از جمله موارد مورد نیاز برای بازار ساخت و ساز ماشین آلات است. بنابراین HAMM یک برنامه بسیار متنوع را برای محصولات با توجه به ویژگی های خاص کشورها و مناطق ارائه می کند. در CTT 2018، HAMM ماشین های زیر را نمایش می دهد:

HAMM صنعت ساخت و ساز جهانی را با یک برنامه تولیدی بسیار متنوع شامل 220 مدل برای ساخت و ساز جاده، محوطه سازی و زمین کاری ارائه می دهد.

 


کامپکت لاینHD :
HAMM با مجموع 15 کامپکت لاینHD  برای بازار روسیه به تنهایی، متنوع ترین تولیدات را در بخش کامپکت ارائه می دهد. ماشین آلات کامپکشن بسیار منحصر به فرد و کاربر پسند برای ساخت و ساز جاده و محوطه سازی هستند. از جمله مهمترین ویژگی های آنها، دید عالی جلو و عقب، ارتفاع کم خودرو و ویژگی های حمل و نقل خوب است. HAMM تنها سازنده کامپکتورهایی با درام های نوسانی است. این حالت کم لرزش است و از آن ها می توان در محل های مسکونی مانند مراکز شهرها استفاده شود.
کامپکتور های دو طرفه مدل HD +:

HAMM حداکثر راحتی اپراتور و سهولت در عملیات را مورد توجه قرار داده است. ارزش فضایی در کابین XXL قابل توجه است. صندلی راننده قابل تنظیم و بخاری قدرتمند که همچنین می تواند تهویه مطبوعی را در صورت لزوم در فضا ایجاد کند، محیط کاری دلپذیری در همه ی شرایط کاری فراهم میکند.

HAMM ماشین های بدون سقف را با سقف ROPS یا سقف خورشیدی ارائه می دهد.مدیریت و فشرده سازی با کیفیت کامپکتور های HD + از ویژگی های چشمگیر آن هستند.


GRW:

HAMM همچنین در بخش غلتک های تایر پنوماتیک نیز فعالیت می کند. امروزه HAMM، با 18 مدل مختلف، در میان تولید کنندگان بزرگترین مجموعه های غلتک پنوماتیک در جهان رتبه بندی می شود. در CTT 2018، HAMM یک مدل از سری GRW 10 - 24 را نمایش می دهد. این غلتک ها قوی هستند و ارزش خود را ثابت کرده اند. وزن سنگین غلتک به طور مساوی بر روی چهار چرخ توزیع شده و منجر به تراکم همگن می شود. سرعت انتقال بالای 20 کیلومتر در ساعت باعث انتقال سریع در محل ساخت و ساز می شود.


کامپکتور های مدل 3000:

 این غلتک ها بسیار کاربردی هستند. آنها دارای قدرت فشرده سازی بالا هستند.
HAMM در این مدل از یک سقف محافظ و یک فیلتر سوخت استفاده می کند. در حال حاضر ویژگی های استاندارد راحتی و ایمنی بیشتر از قبل ارائه شده است و به لطف خنک کننده جدید، آنها قادر به عمکرد عالی حتی در دمای تا 50 درجه سانتی گراد هستند.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2190