تجهیزات ساخت و ساز کاترپیلار برای نمایش جدیدترین ماشین های خود مجازی می شود

نمایش مجازی جدیدترین ماشین های تجهیزات ساخت و ساز کاترپیلار

تجهیزات ساخت و ساز کاترپیلار اخیراً نمایش ماشین آلات خود را در سال 2021 به صورت آنلاین برگزار کرد تا برخی از جدیدترین ماشین های معرفی شده توسط کاترپیلار را به نمایش بگذارد. 

"نمایشگاه جاده" که به صورت مجازی برگزار شد، ویژگی ها و مزایای بیل مکانیکی 315 GC، بولدوزر D3 و بکهو 420 XE را توضیح داد.

بولدوزر D3

D3 یکی از سه بولدوزر کوچک جدید است که توسط کاترپیلار معرفی شده است. وزن D3 از 9217 تا 9593 کیلوگرم، با قدرت موتور 104 اسب بخار و ظرفیت تیغه 2.19 تا 2.34 متر مکعب است که جایگزین D5K2 در مجموعه بولدوزرهای کاترپیلار محسوب می شود.

برایان دیویس، مدیر راه حل های ساختمانی در کاترپیلار، گفت: "از نظر اندازه، وزن، ابعاد و اسب بخار، D3 جدید تقریباً مشابه D5K2 است."

تفاوت عمده بین D3 و D5K2 موتور جدید Cat C3.6 می باشد.

دیویس ادامه داد: "این یک نیروگاه برق کوچکتر است که می تواند کمی بیشتر انرژی تولید کند. و به مهندسین اجازه داد تا کاپوت جلوی این دستگاه را دوباره طراحی کنند. آنها زاویه شیب در جلو را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده اند که به اپراتور اجازه می دهد دید بسیار بهتری داشته باشد."

داخل کابین، یک نمایشگر اصلی بزرگتر 25 سانتی متری با صفحه لمسی رنگی دسترسی آسان به بسیاری از ویژگی های فناوری پیشرفته استاندارد و اختیاری را فراهم می کند.

دیویس گفت: "عملکرد زیادی در مانیتور وجود دارد و بسیاری از مواردی که اپراتور می تواند به سلیقه خود آنها را تغییر دهد."

بولدوزر D3 همچنین دارای ویژگی های فنی متعددی است. برای کاهش لغزش در مسیر هنگامی که دستگاه با حداکثر بار مواجه می شود، کنترل اتوماتیک کشش استاندارد دیگر نیازی به تعامل اپراتور ندارد.

"شیب نشانگر"، شیب شاسی را در جهت شیب عرضی بدون تامل فراهم می کند. همچنین، "تیغه ثابت"،  مکمل ورودی کنترل تیغه اپراتور است که به اپراتور اجازه می دهد تا راحت تر به درجه پایانی برسد.

"شیب کمکی" که به عنوان آپشن آماده پیوست کاترپیلار برای مقیاس پذیری آسان در درجه بندی با سیستم های کنترل سه بعدی در دسترس است، به اپراتور در دستیابی راحت تر به شیب اصلی سقف تیغه و شیب عرضی تیغه مورد نظر با حفظ خودکار درجه زاویه تیغه ثبت شده توسط اپراتور کمک می کند و باعث صرفه جویی در وقت می شود.

تجهیزات ساخت و ساز کاترپیلار برای نمایش جدیدترین ماشین های خود مجازی می شود

گزینه "گام قدرت" بلدوزرهای کوچک، اپراتور را قادر می سازد تا کنترل سرعت تیغه را از راه دور از محفظه اپراتور کنترل کند.

پیش پاک کننده توربین در هنگام کار در شرایط آلوگی و غبار فراوان، باعث افزایش عمر فیلتر هوای موتور می شود. فن برگشت پذیر اتوماتیک با معکوس نمودن جهت فن در یک بازه از پیش تعیین شده بدون نیاز به ورودی اپراتور، باعث جمع شدن باقی مانده غبار در رادیاتور و محفظه موتور می شود. دسترسی به رادیاتور بدون ابزار برای تمیز کردن دوره ای با گزینه رادیاتور مشبک لولایی تسهیل می شود.

همچنین، کلیه سرویس های بلدوزر از سطح زمین قابل انجام است.

دیویس گفت: "شما مجبور نیستید روی دستگاه بالا و پایین بروید. از نظر تکنسین ها، بهترین گزینه ممکن است."

بیل مکانیکی 315 GC 

بیل مکانیکی شعاعی کامپکت نسل جدید کاترپیلار مدل315 GC  مجهز به یک کابین بزرگتر است و قادر است هزینه های نگهداری را تا 25 درصد و مصرف سوخت را تا 15 درصد کاهش دهد. 

بیل مکانیکی 315 GC 15تنی همچنین دارای یک سوپاپ کنترل هیدرولیک اصلی جدید است که نیاز به خطوط پیلوت را از بین می برد، تلفات فشار را کاهش می دهد و در نتیجه منجر به کاهش مصرف سوخت می شود. سیستم هیدرولیک پیشرفته بیل مکانیکی تعادل مطلوب قدرت و کارایی و همچنین، کنترل مورد نیاز برای حفاری دقیق را فراهم می کند.

تجهیزات ساخت و ساز کاترپیلار برای نمایش جدیدترین ماشین های خود مجازی می شود

بکهو 420 XE 

سیلندرهای جدید بوم در بکهو 420 XE تا 15 درصد قابلیت بلند کردن بوم را برای افزایش عملکرد بهبود بخشیده اند. کنترل های نصب شده روی صندلی چرخان، توسط اپراتور، عملکردهای لودر و بالابر را برای عملکردی ارگونومیک و راحت تر، کنترل می کنند. این ترتیب حالت دوگانه را برای تغییر مکان یابی کارآمدتر ماشین امکان پذیر می کند. 

حالت دوگانه همچنین به اپراتور این امکان را می دهد تا هنگام کنترل دستگاه برای بهبود دید، در زاویه آفست بنشیند.

420 XE جدید با بازوهای لودر تک شیب ساخته شده است و دارای کنترل های الکترونیکی لودر است که امکان بلند کردن موازی قابل انتخاب را برای افزایش احتباس مواد در برنامه های بارگیری فراهم می کند. استارت لودر قابل برنامه ریزی است و از طریق صفحه نمایشگر LCD با کنترل صفحه لمسی تنظیم می شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21638