نمایشگاه Bauma 2019 بر روی سایت ساخت و ساز فردا تمرکز دارد

نمایشگاه Bauma 2019 بر روی سایت ساخت و ساز فردا تمرکز دارد

خدمات دیجیتال و راه حل های امنیتی برای انجام وظایف شغل ها تغییر می کنند. در سال 2019، بازدیدکنندگان میتوانند نگاهی به سیستم های جدید داشته باشند.

از 8 تا 14 آوریل در مونیخ آلمان، تولید کنندگان پیشرو در جهان، تحولات خود را در Messe München ارائه می دهند و شرکت کنندگان به شرکت در بحث در مورد فرصت ها و چالش های فناوری های جدید دعوت می شوند.

این امکان وجود دارد که پروژه های ساخت و سازی را بدون فدا کردن کیفیت، به طور موثرتر پیش ببریم.

به منظور دستیابی به این هدف، تمام ذینفعان باید کاملا با هم ارتباط داشته باشند و فرایندها باید به صورت الکترونیکی انجام شوند. سیستم های اولیه برای این اهداف در حال حاضر وجود دارد. آنها در سال آینده در Bauma 2019، نمایشگاه بین المللی پیشرو در زمینه ماشین آلات ساخت و ساز، ماشین آلات ساخت مواد، ماشین آلات معدنی، وسایل نقلیه ساخت و ساز و تجهیزات ساخت و ساز، دیده خواهند شد.

ماریلی کاستنر مدیر پروژه Bauma 2019 گفت: " دیجیتال سازی صنعت ساخت و ساز به طور فزاینده ای مهم است. بسیاری از ماشین آلات ساخت و ساز در حال حاضر با رابط های ارتباطی که داده های جامع را فراهم می کنند، مجهز شده اند. این توسعه همچنین در Bauma 2019 منعکس شده است. در نمایشگاه سال آینده، آنها نه تنها قادر به درک در مورد فن آوری های اولیه هستند، بلکه دیدگاه های خود را با غرفه داران در مورد پتانسیل خود مبادله می کنند. "

وسایل نقلیه ساخت و ساز در حال حاضر حتی می توانند توسط فن آوری های مختلف کنترل و مدیریت شوند. برای مثال، سنسورهای ویژه، جهت چرخش خودروهای مخلوط بتن را ثبت می کنند و پروسه تخلیه را ضبط می کنند. دیجیتال سازی در بلندی نیز متوقف نمی شود. به عنوان مثال، جرثقیل ها در نقاط مختلف، از راه دور از طریق یک مرکز کنترل مرکزی کنترل می شوند تا بتوانند کار خود را بدون اپراتور انجام دهند.

پتانسیل سیستم های دیجیتال شخصی چیست؟ در سال Bauma 2019، بازدیدکنندگان می توانند درباره این موضوع با غرفه دارانی مانند Leica، Topcon و Trimble بحث کنند. اینها فقط سه تا از غرفه داران مختلف هستند که در زمینه صنعت ساخت و ساز با محصولات نوآورانه رقابت می کنند و بر موضوع نمایشگاه Bauma 2019 تمرکز کرده اند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21355