نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کارکرده و خطوط تولید

بازار ماشین آلات دست دوم همیشه در کشورها و صنایع مختلف دارای اهمیت بوده است و بسته به شرایط اقتصادی و تولیدی هر کشور فراز و نشیب هایی را در طول زمان تجربه میکند، در حال حاضر در کشور ایران بسیار مورد توجه است و یکی از بهترین کشورهای مبادلاتی و معاملاتی در این زمینه تلقی می شود.

رشد بازار ماشین آلات دسته دوم

 یکی از مهمترین دلایل رشد این بازار در ایران و جذابیت آن میان صنایع مختلف، وابستگی صنعت ماشین سازی ایران به اقلام و قطعات خارجی است . بالا رفتن قیمت ارز و بوجود آمدن تحریم ها و قوانین داخلی برای واردات کالا ، کار را برای صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی سخت تر از قبل کرده و هزینه های نهایی و زمان دستیابی به قطعات ماشین آلات خارجی را افزایش داده است.

از این روی در جهت پاسخ به این نیاز بازار؛ نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کارکرده و خطوط تولید از تاریخ 21 الی 23 آبان ماه 1398 در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران هم زمان با همایش تخصصی صادرات ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید با رویکرد رونق ساخت داخل و بررسی مشوق های صادراتی با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

صنایع شرکت کننده در این نمایشگاه شامل:

ماشین آلات راهسازی، ساختمانی، معدنی ، کشاورزی، خطوط تولیدی صنعتی، دستگاه های چاپ و بسته بندی، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، هتلی و رستورانی و ... است.

آدرس نمایشگاه: تهران- بزرگراه چمران جنوب ، نرسیده به تقاطع پل نصر، کوی نصر، مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو

ساعات بازدید: 10 الی 17

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21538