نظارت بر ماشین آلات با استفاده از سیستم مخابراتی

نظارت بر ماشین آلات با استفاده از سیستم مخابراتی

نظارت بر ماشین: سیستم مخابراتی استاندارد در مقابل سیستم مخابراتی OEM مدیریت شده

در حالی که پذیرفتن سیستم های مخابراتی (telematics ) به آرامی در حال رشد است، اکثر صاحبان ناوگان عمدتا تنها از قابلیت های پایه ای آن برای مدیریت فواصل سرویس استفاده می کنند و به کد های هشداردهنده واکنش می دهند. گرچه این استفاده پایه ای مفید است، اما تنها بخشی از پتانسیل و قابلیت های تکنولوژی را مورد استفاده قرار می دهد.
چالش های زیادی برای بسیاری از صاحبان ناوگان باقی می ماند که با وجود اینکه مزایای استفاده از سیستم های پیشرفته تر مخابراتی را می بینند، اما کارکنان یا آموزش درستی ندارند تا خودشان آنها را تجزیه و تحلیل کنند. این جایی است که ولوو فرصتی را فراهم می کند و در همان شروع عملیات، بار بزرگی را از دوش مشتریان خود برمی دارد؛ با ارائه روشهای ساده تر تشخیص از راه دور، مدیر ناوگان توصیه های خاصی را به جای کوهی از اطلاعات غیرضروری دریافت می کند. در اینجا یک نگاه سریع به مشکل برنامه های سیستم مخابراتی استاندارد و چگونگی برنامه های سیستم مخابراتی OEM-MANAGED، مانند Volvo ActiveCare Direct، و راه حل ارائه شده آن، می اندازیم.

نظارت بر ماشین آلات با استفاده از سیستم مخابراتی

مشکل:
سیستم های مخابراتی استاندارد، به کاربر برای هر کدام از خطاهای دستگاه هشدار می دهند - مهم نیست که چقدر بحرانی یا غیر بحرانی باشد. به عنوان مثال، مدیر ناوگان نظارت بر 100 ماشین ممکن است 10 یا بیشتر ایمیل یا متون در روز با کدهای خطای غیر بحرانی مانند کاهش مایع شیشه پاک کن اتومبیل دریافت کند. فقط یک درصد کوچک ممکن است چیزی بحرانی باشد که به عنوان مثال منجر به خرابی موتور شود، که باید به سرعت مورد بررسی قرار گیرد. با کلی پیام های دریافتی از هشدارهای غیربحرانی، احتمال نادیده گرفته شدن هشدارهای بحرانی بالا می رود.
هشدارها از سیستم های مخابراتی استاندارد معمولا فقط این امکان را می دهد تا مدیر ناوگان کد اشتباه را شناسایی کند، و هیچ علت احتمالی یا راه حلی ارائه نمی دهد. این بدان معناست که مدیر ناوگان در نهایت مسئول تشخیص مشکل است و باید راه حلی ارائه دهد.

راه حل:
ولوو معتقد است که اطلاعات اضافی یک چالش برای پذیرفتن سیستم های مخابراتی است و راه حلی برای حل این چالش ارائه شده است. تیم ولوو با توجه به زیاد بودن کدهای خطای دستگاه، تنها  زمانی که بحران واقعی ایجاد می شود به صاحب دستگاه یا مدیر ناوگان هشدار می دهند. علاوه بر آن، هنگامی که هشدارها به طور مستقیم از ولوو می آیند، اطلاعاتی مربوط به علت احتمالی کد خطا، راه حل توصیه شده و حتی پیامدهای احتمالی در صورت عدم اقدام را ارائه می دهند.

تاثیر مالی:
با استفاده از این نوع برنامه، مدیران ناوگان می توانند به موقعیت های بحرانی سریع تر و با دقت بیشتری واکنش دهند، بنابراین از خرابی های طولانی و هزینه های تعمیر جلوگیری می شود. این همچنین به نمایندگی تجهیزات ماشین آلات کمک می کند که بداند دقیقا چه ابزار و تکنیک هایی را باید در محل خرابی، در صورتی که تعمیر لازم باشد، ارائه دهد. در نتیجه هزینه هایی که پیمانکار باید پرداخت کند، کاهش می یابد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21247