نصب گریدر Trimble برروی ماشین آلات کوچک بابکت

نصب گریدر Trimble برروی ماشین آلات کوچک بابکت

پلت فرم کنترل درجه Trimble یک گریدر دوبعدی است که به عنوان پیوست درجه بندی بر روی ماشین های کامپکت نصب می شود. Trimble یک درجه بندی دقیق را در یک پلت فرم قابل حمل و آسان برای استفاده ارائه می دهد. این تنها راه کنترل ماشین های کامپکت است که در حال حاضر بر روی گوشی های هوشمند آندروید یا iOS اجرا می شود.

اسکات کروزیر، مدیر کل پروژه مهندسی عمران و ساخت و ساز Trimble، گفت: "Trimble افتخار می کند که برای بار دیگر یک فناوری ساخت و ساز پیشگامانه را معرفی می کند. این تکنولوژی کنترل درجه مقرون به صرفه و آسان برای استفاده توسط پیمانکاران می باشد."

 Trimble می تواند توسط پیمانکاران در ساخت و ساز عمومی، آماده سازی سایت و درجه بندی دامنه های صاف مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم تکنولوژی لیزر با ارائه اطلاعات پویا و موقتی موقعیت اجازه می دهد تا اپراتور بتواند به سرعت و با دقت پروفیل ها را مرتب یا برش دهد.

این پلت فرم نیاز به زمان کم برای آموزش دارد و می تواند بهره وری اپراتور را تا 20 درصد افزایش دهد. هسته نرم افزاری سیستم کاربر را از طریق نصب، راه اندازی و حالت های کار هدایت می کند. این نرم افزار به طور خاص برای پیمانکاران سایت محلی کوچک و صاحبان اپراتورها طراحی شده است که دارای سهولت استفاده بی نظیر است. سازگاری iOS و Android اجازه می دهد تا اپراتورها از تلفن هوشمند خود به عنوان رابط اصلی دستگاه استفاده کنند.

Trimble ساده ترین سیستم در بازار برای نصب است. پیمانکاران می توانند مشخصات دستگاه را در Trimble ذخیره کنند درنتیجه درجه بندی فقط باید یک بار برای آن دستگاه تنظیم می شود. این قابلیت نوآورانه باعث می شود سریع و آسان سیستم بین ماشین آلات جابجا شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21335