میشلن با 1،45 بیلیون دلار مالک تایر آفرود و ردیاب میشود

میشلن با 1،45 بیلیون دلار مالک تایر آفرود و ردیاب میشود

میشلن با پرداخت مبلغ 1،45 بیلیون دلار مالک تایر آفرود و ردیاب کمپانی Camso میشود. میشلن، کمپانی Camso را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده تایر آفرود و ردیاب (OTR) در کانادا معرفی کرده است.
پس از رفع موانع قانونی، میشلن برای Camso ، که در سال 1982 تاسیس شد، مبلغ 1،45 بیلیون دلار پرداخت خواهد کرد و فروش 1 بیلیون دلاری در سال 2017 را گزارش میکند.

به عنوان بخشی از این معامله، میشلن بخش OTR خود را با Camso ترکیب می کند و تمام تصمیمات OTR را به دفاتر Camso در استان کبک واقع در شرق کانادا و شهر ماگوگ در جنوب استان کبک منتقل می کند. میشلن می گوید تمام تیم های مدیریت OTR و مدیران اجرایی در دفتر ماگوگ کار خواهند کرد.

میشلن می گوید که این مالکیت، "تعداد زیادی از بازیکنان برتر بازار OTR جهان" را ایجاد خواهد کرد و "بیش از دو برابر فروش خالص Camso، که توسط 26 کارخانه و حدود 12،000 کارمند پشتیبانی می شود، نشان داده خواهد شد."

 ژان دومینیک سنارد، مدیرعامل گروه میشلن، می گوید: "میشلن و Camso ارزش های زیادی دارند. این خرید فرصت شگفت انگیزی است. میشلن از تمامی مهارت های Camso در بازارهای پویای آفرود و Camso از طیف گسترده ای از تخصص میشلن در بازارهای تخصصی بهره مند خواهند شد."

 پیر مارکولیر، رئیس اجرایی Camso می گوید:" پیوستن به تیم های آفرود میشلن یک فرصت فوق العاده برای Camso به دلیل شباهت فرهنگ های ما و همچنین پتانسیل رشد ما است. Camso به جاه طلبی خود برای رسیدن به رهبری بازار جهانی در آفرود دست خواهد یافت. این معامله، حمایت همه سهامداران Camso را دریافت کرده است. "

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21155