new holland Graders F106.7

معرفی گریدر نیو هلند مدل F106.7


90 درجه چرخش در هر دو طرف

حلقه چرخشی نصب شده با غلتک و چرخ دنده داخلی مهر و موم شده و بدون واکنش شدید اصطکاک بسیار کمی را ایجاد می کند.در حالی که تابع مولد ، نیروی چرخشی فوق العاده ای را برای کارهای ساده بدون افت کیفیت ایجاد می کند.
تخته قالب دارای دامنه حرکتی بیش از 90 درجه، هیدرولیک قابل تنظیم ، زاویه چرخش و پنج موقعیت است.
تنظیم زاویه ی بی نهایت متغیر نیز هیدرولیک است. این امر بهره برداری کارآمد از شرایط متنوع زمین را در کارها تضمین میکند.


موتور ریل مشترک TIER 3A

این نسل جدید موتورهای ریل مشترک CHN نشان دهنده تکنولوژی پیشرفته ای است که برای افزایش عملکرد و تولید و کاهش مصرف سوخت و آلودگی طراحی شده است.

مقدار سوخت تعریف شده در سیلندر به صورت الکترونیکی کنترل می شود، به طوری که "مقدار مناسب" در "لحظه مناسب" تزریق می شود و ترکیب آن با هوای تازه اضافی حداکثر کارایی خروجی موتور و کاهش مصرف سوخت و انتشار آلاینده های خطرناک را فراهم می آورد.
علاوه بر این، به لطف مدیریت الکترونیکی، این جواهر تکنولوژی دارای ویژگی های موتور دوگانه قدرت است. این بدان معنی است که هنگام انتقال از سومین و چهارمین چرخدنده و بالاتر موتور به طور خودکار قدرت بیشتری را نسبت به سه چرخ دنده اول ارائه می دهد، بنابراین عملکرد بهتر و تولید بالاتر میشود.

فنر هیدرولیکی تحت کنترل دما است، به این معنی که سرعت آن با توجه به دمای خنک کننده موتور و دمای روغن هیدرولیک متغیر است. یک راه حل پیشرفته که موجب صرفه جویی در قدرت موتور هنگام کار و کاهش سروصدا میشود.

قدرت انتقال ERGO و پشت سرهم

انتقال و تحویل ارگونومیک با استفاده از چرخ دنده Tip-Shift راحت و آسان انجام می شود.

قدرت انتقال ERGO یک تنظیم کننده استاندارد در عملکرد انتقال ، حرکت دادن و کاهش صدا است.
در واقع، اپراتور به سختی متوجه تغییر دنده اتوماتیک می شود.

اپراتور و محل کارش

کابین جدید و بسیار بزرگ یک ایستگاه برجسته برای اپراتوراست که به علت افزایش لعاب رنگی درجلو و کف و لعاب سقف در طرفین روشنایی کامل و دید کافی به اپراتور میدهد.
حتی هنگامی که اپراتور به راحتی نشسته، دارای دید کامل از انتهای گریدر است. دید عقب عالی و ایمن است بطوری که دیدن هر فرد یا اشیاء در مجاورت منطقه کار را تضمین می کند.
کنسول کنترل کارآمد می تواند در چهار موقعیت کاری قفل شود و عناصر عامل همیشه به آسانی قابل دسترسی هستند و اپراتور را قادر می سازد تا در موقعیتی راحت بر کار خود تمرکز کند.

یک سیستم گرمایش / تهویه بسیار موثر یک محیط کاری مطلوب را ایجاد می کند و مانع از مه گرفتن پنجره می شود.
علاوه بر راحتی و دید بالا، کابین بزرگ ROPS / FOPS ایمن است ویک صندلی راحت با امکان سازگاری بیشتر دارد که راننده میتواند دستگاه را حتی در شیب کنترل کند.
درب های جدید تمام چرخشی دسترسی آسان تر از هر دو طرف را فراهم می کنند و اپراتور را از سروصدا، گرد و غبار و گرما حفظ میکند.
مزیت اصلی بسیار ارزشمند در برابر رقبا از لحاظ راحتی اپراتورها:
• اپراتورها در جهت انتقال حرکت می کنند.
• اپراتورها در هر زمان از زاویه پیوند آگاه هستند.
• با توجه به موقعیت مکانی کابین عقب، دید کامل، کنترل مطلوب و دقت کار به صورت قابل توجهی بهبود یافته است.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2146