komatsu new wa480-8 loader

معرفی لودر جدید کوماتسو WA480-8

لودر کوماتسو WA480-8 بهره برداری را  با سطل، سیستم حفاری جدید و حذف فرمان بالا میبرد.

کوماتسو آخرین نسخه از لودر چرخی WA480 خود را با به روز رسانی ارائه کرده است و این شرکت می گوید راحتی اپراتور را همراه با افزایش بهره وری و کاهش مصرف سوخت ماشین بهبود بخشیده است.
WA480-8 با موتور جدید Komatsu SAA6D125E-7 طراحی شده است. موتور 11 لیتری 299 اسب بخار با مصرف 20 درصد سوخت کمتر. این موتور با استفاده از یک فیلتر ذرات دیزلی (DPF) که با مقررات انتشار تطبیق دارد بدون هیچ اقدام عملیاتی از جانب اپراتور و بدون دخالت در بهره برداری دستگاه 95 درصد احیاسازی را مدیریت می کند.

کنترل های جدید و کابین بهبود یافته:
در ماشین-8 کوماتسو فرمان چرخی را حذف و یک سیستم کنترلگر را جایگزین کرده است. کوماتسو می گوید سیستم کنترلگر، دید را بهبود می بخشد و به ماشین اجازه می دهد تا با سرعت کامل عمل کند. این روش کنترل راحت تر از استفاده از فرمان چرخی میباشد.

در داخل کابین، اپراتورها شاهد یک مانیتور 7 اینچی، صندلی با سیستم تعلیق و پشتی بلند، اهرم های کنترل نصب شده در صندلی، جک کمکی، دو سوکت 12 ولتی و یک مانیتور جداگانه برای دید عقب هستند.
صفحه نمایش 7 اینچی آمار ورودی لودر و داده های مخابراتی مانند وضعیت DPF، سطح DEF، مصرف سوخت و اطلاعات عملکرد اپراتور را نشان می دهد.

کوماتسو همچنین شامل چند ویژگی پشتیبانی اپراتور است که عملکرد دستگاه را بهینه سازی می کند و می تواند منجر به بهبود بهره وری شود. اول، حالت "اسمارت لودر" شرکت است. این سیستم با مبدل گشتاور قفل در دنده های دوم، سوم و چهارم به منظور بهینه سازی گشتاور موتور ترکیب می شود در نتیجه شتاب هنگام بالا رفتن از تپه، سرعت بالا و صرفه جویی در سوخت بهبود میابد. دومی، "سیستم حفاری خودکار" است. این سیستم از طریق اندازه گیری فشار بر روی تجهیزات، شیب سطل و بالابری را کنترل می کند. کوماتسو می گوید که گودبرداری خودکار می تواند خستگی اپراتور را کاهش دهد و بار سطل را بهینه سازی کند.

طراحی جدید سطل:
طراحی جدید سطل به افزایش بهره وری لودر کمک می کند. طراحی شامل "منحنی بسیار گود" در دیوار جانبی برای بهبود نفوذ سطل به داخل توده خاکبرداری است. درنتیجه سطل به راحتی پر می شود و زمان حفاری را کاهش می دهد.
تعمیرپذیری:
دسترسی به موتور برای چک کردن های روزانه و موارد خدمات از طریق درب گالٌوینگ موتور آسان شده است. یک درب عقب چرخان و یک فن معکوس خودکار اجازه دسترسی آسان به رادیاتور را می دهند. اجزای بازسازی شده به راحتی  از طریق پانل های لولایی در هر طرف دستگاه قابل دسترسی هستند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21154