معرفی شرکت تولید و توزیع ماشین آلات امن قشم

معرفی شرکت تولید و توزیع ماشین آلات امن قشم

احتراما عطف به موضوع فوق، به آگاهی می رساند گروه بین المللی آمان سوئیس با تجربه 150 سال در تولید کارخانجات، ماشین آلات پخش آسفالت و انواع غلتک های راهسازی مدرن، بعنوان یکی از برندهای برتر مطرح در دنیا، شناخته می شود.

شرکت تولید و توزیع ماشین آلات امن نماینده انحصاری ثبت شده گروه آمان سوئیس در منطقه را دارا می باشد که مسئولیت هدایت فعالیت های عرضه و تولید کارخانجات و ماشین آلات گروه آمان را، برعهده گرفته است.

شایان ذکر است، مدیریت فروش و خدمات پس از فروش محصولات آمان،مرکب از چهره های شناخته شده مجرب و مورداعتماد بازار و جامعه سازندگی کشور، عهده دار ارائه مشاوره های فنی برای انتخاب ماشین مناسب و خدمات پس از فروش، می باشند. اکنون، با بهره گیری از توانمندی فن آوری های گروه آمان، چشم انداز جدیدی برنامه ریزی شده تا با گسترش فعالیت های دانش بنیان، نسبت به تولید برخی از محصولات از جمله غلتک، فینیشر و علی الخصوص کارخانجات آسفالت در داخل کشور اقدام گردد.

بدیهی است انتقال دانش فنی تکنولوژی های نوین به نیروهای متخصص ایرانی فعال در پروژه های راهسازی و عمرانی، رسالت خطیر دیگری خواهد بود که به لطف و قوه الهی و بهره گیری از همفکری و رهنمودهای عالیه کارآفرینان جبهه های سازندگی کشور، در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.

در خاتمه، با مغتنم شمردن فرصت برای تجدید مراتب احترام، بسیار سپاس گزار خواهیم شد، ما را یاری فرمایید زیرا که اعتقاد راسخ داریم.

آری، به اتفاق جهان میتوان گرفت.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21332