معرفی دو بیل مکانیکی جدید الکتریکی استخراج معدن توسط لیبهر

معرفی دو بیل مکانیکی جدید الکتریکی استخراج معدن توسط لیبهر

جدیدترین بیل های مکانیکی استخراج معدن لیبهر فقط از ماشین های دیزلی به الکتریکی تبدیل نشده اند. 

بیل های مکانیکی معدنی و سیستم الکتریکی آنها کاملاً توسط لیبهر طراحی و تولید شده اند. بیل مکانیکی چرخ زنجیری الکتریکی مدل R 976-E و بیل مکانیکی استخراج معدن مدل R 980 SME-E جایگزین ER 974 B می شوند.

وزن آنها برای مقاومت در شرایط سخت به ترتیب 90 و 100 تن است و در نسخه های بکهو و شاول موجود می باشند.

هر دو بیل مکانیکی بر اساس سیستم الكتریكی كه در بیش از چهار دهه توسعه لیبهر آزمایش شده اند، به تولید می رسند.

سیستم الکتریکی در بیل مکانیکی جدید چرخ زنجیری لیبهر مدل R 976-E ، دارای توان 400 کیلووات با برق 6000 ولتی از طریق اتصال کابل، در مرکز زیراتاقی (یا در طرفین به درخواست مشتری) تأمین می شود.

قدرت دستگاه توسط یک جمع کننده ولتاژ بالا 6000 ولت/ 50 هرتز تأمین می شود.

سوئیچ ترانسفورماتور کابینت (ولتاژ بالا / ولتاژ پایین) و یک کابینت ولتاژ پایین برای توزیع برق و کنترل شبکه های 690 ولت 230 ولت و 24 ولت در بالای بدنه قرار دارند. 

مزیت فناوری

فناوری بکار رفته در بیل های مکانیکی معدنی R 976-E و R 980 SME-E دارای چندین مزیت است. بیل مکانیکی با موتور الکتریکی به دلیل سرعت ثابت خود بدون در نظر گرفتن بار، عمر طولانی تری دارد.

همچنین وجود قدرت گذرا برای حرکات پیچیده ماشین بهره وری بالا را امکان پذیر می کند. موتور برقی کم ولتاژ R 976-E سیستم هیدرولیک را هدایت می کند.

این موتور دارای محافظ حرارتی در یاتاقان ها و سیم پیچ های موتور است. فریم تقویت شده، استارت ایمن و نرم را امکان پذیر می کند. کابین برقی با جوشکاری در سازه ای که برای مقاومت در برابر شرایط کار سخت طراحی شده است، عرضه می شود.

درهای ضد آب قابل قفل شدن دارای سوئیچ های ایمنی و توقف اضطراری هستند. کابینت فشار بالا یک تماس اختصاصی برای اتصال برق و ترانسفورماتور ولتاژ است، در حالی که کابینت ولتاژ پایین برای نظارت بر اتصال برق استفاده می شود.

انتشار صفر

لیبهر در راستای تعهد خود به محیط زیست، انتشار گازهای آلاینده ها را به صفر می رساند. علاوه بر این، برای اطمینان از کیفیت، سیستم برق به طور کامل توسط Liebherr-France SAS طراحی و تولید شده است.

کاهش تعمیر و نگهداری و هزینه های کمتر عملیاتی، بیل مکانیکی الکتریکی را نسبت به دستگاه موتور دیزلی مقرون به صرفه تر می کند. برای راحتی بیشتر، R 976-E و R 980 SME-E بسیار بی صدا هستند. استحکام، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن R 976-E و R 980 SME-E باعث شده است که محصولات مورد استفاده برای کاربردهای استخراج سازگار با محیط زیست باشند.

R 976-E و R 980 SME-E آسایش و ایمنی را برای اپراتور فراهم می کند. این بیل مکانیکی دارای یک کابین جادار مجهز به سیستم تهویه مطبوع و گرمایش دائمی خودکار است و در نمای خارجی دارای یک دوربین با دید 270 درجه، به علاوه یک پنجره در جلو و یک پنجره در سقف است.

سیستم عامل اپراتور دارای تعداد زیادی عملکرد نظارت اضافی و یک صفحه نمایش استاندارد بزرگ 23 سانتی متری است. 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21668