معرفی ده کامپکتور کاربردی جدید توسط کاترپیلار

معرفی ده کامپکتور کاربردی جدید توسط کاترپیلار

کاترپیلار  10دستگاه کامپکتور کاربردی جديد را در محدوده 2 تا 5 تن معرفي كرده است. 

خط تولید جدید شامل تغییرات نامگذاری مدل ها مبتنی بر وزن است که عبارتند از: CB2.5 / CB2.5 GC ، CB2.7 / CB2.7 GC ،CC2.7 / CC2.7 GC ، CB2.9،CB4.0 ، CC4.0 و CB4.4. غلتک ها طیف وسیعی از کاربردهای خاک و آسفالت، از جمله پارکینگ ها، مسیرهای رانندگی، خیابان های شهری، محوطه سازی و سایت های کوچک ساخت و ساز را به عهده می گیرند.

مدل های جدید کاترپیلارCB2.5 ،CB2.7 ،CC2.7 ، CC 2.9، CB4.0، CC4.0 و CB4.4 برای تولید ساخته شده اند. موتور Cat C1.7T با استانداردهای انتشار نهایی Tier 4 مطابقت دارد و ویژگی خاموش شدن خودکار به صرفه جویی در مصرف سوخت و ساعت بیکاری دستگاه کمک می کند.

هیدرولیک پیشرفته و نرم افزار انحصاری مدیریت قدرت، عملکرد بهتری را در بهره وری و درجه بندی ارائه می دهد.

سری GC که برای اجاره و کاربردهای کم تا متوسط طراحی شده است، هزینه مالکیت کم و نگهداری ساده را ارائه می دهد. سری GC مجهز به موتور توربوشارژ Cat C1.7T با قدرت 24.6 اسب بخار می باشد و مدل های CB2.5 GC ، CB2.7 GC و CC2.7 دارای استاندارد انتشار نهایی Tier 4 هستند. 

کنترل های مهندسی شده اپراتور دارای سوئیچ های ساده گهواره ای و صفحه نمایش ساده برای خواندن داده ها هستند. یک سوئیچ به طور کارآمد فرکانسهای لرزش کم/ زیاد را کنترل می کند، و کنترل لرزش خودکار، در صورت نیاز لرزش را متوقف می کند. 

با ارائه عرض تراکم از 1 متر تا 1.4 متر، کمپکتورها دارای قطر درام بزرگ برای یک پایان کار صاف و پوسته درام ضخیم برای دوام بیشتر هستند. جابجایی درام 50 میلیمتری غلتک ها هنگام غلتیدن در کنار لبه ها، کارایی فشردگی را بهبود می بخشد.

طراحی فریم باریک، امکان بهبود دید در سطح کار و لبه درام را فراهم می کند.

هر دو مدل استاندارد و سری GC دارای یک مقیاس مخزن آب برای نظارت مستمر از ایستگاه اپراتور هستند، بنابراین مخزن خشک نمی شود.

نازل های قرار گرفته شده روی میله های اسپری، پوشش آب روی درام را تقویت می کنند و باعث جلوگیری از جمع شدن مواد می شوند. همچنین، حالت جدید تست اسپری در سیستم آب، آزمایش و تنظیم زاویه نازل را برای اطمینان از پوشش مناسب درام تسهیل می کند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21666