معرفی جرثقیل قائم لیبهر با 65.5 متر ارتفاع قلاب

معرفی جرثقیل قائم لیبهر با 65.5 متر ارتفاع قلاب

Liebherr 125 K، در حال حاضر، بزرگترین جرثقیل قائم بازار در سراسر جهان با نصب سریع است.

125 K جدید به ویژه برای مهندسی عمران مانند ساخت پل ها و همچنین ساخت ساختمان های صنعتی طراحی شده است.

با ظرفیت باربری بالا و شعاع های بزرگ برای پروژه هایی با زمان محدود مناسب است.

125 K دارای ارتفاع استاندار قلاب 29.5 متر است.

همچنین، برای رسیدن به ارتفاع کل قلاب 41.5 متر، می تواند در پنج بخش برج قرار گیرد. این به این معنی است که جرثقیل جدید می تواند بر پروژه های بزرگ ساخت و ساز تسلط پیدا کند. اگر ارتفاع قلاب هنوز کافی نیست، موقعیت 30 سانتی متری لبه چرخش باعث افزایش ارتفاع قلاب تا 65.5 متر می شود.

جرثقیل لیبهر دارای حداکثر ظرفیت بارگیری 8000 کیلوگرم و شعاع 55 میلی متری در لبه است. به لطف عملکرد Load-Plus این جرثقیل قادر به افزایش بارگیری تا 1300 کیلوگرم می باشد. انعطاف پذیری آن نیز با پنج گزینه شعاعی، بین 35 تا 55 متر نشان داده شده است.

استقرار انعطاف پذیر جرثقیل

شرایط ساخت و ساز سایت به طور فزاینده ای در حال افزایش است و به همین دلیل به ساخت جرثقیل های ساخت و سازی برای پاسخ به آن نیاز داریم.

در نتیجه با یک شعاع 3.2 میلی متری، جرثقیل قائم لیبهر 125 K با نصب سریع می تواند در فضاهای بسیار کوچک قرار بگیرد. با توجه به شعاع متغیر آن، که می تواند تا 4 متر افزایش یافته و هنگام حمل و نقل کاهش یابد، به نوبه خود هزینه ها را کاهش می دهد.

نورپردازی سایت در حال حاضر با چراغهای LED در دسترس است تا روشنایی کافی برای سایت فراهم شود.

یک کابین خارجی نیز برای جرثقیل 125 K در سایت های بزرگتر در نظر گرفته شده که دید جامعی از کل سایت ساخت و ساز را برای اپراتور جرثقیل فراهم می کند.

حمل و نقل ساده

تا به حال، جرثقیل های بزرگ تنها می توانستند از طریق تریلرها حمل شوند. از آنجا که همه مشتری ها به وسیله نقلیه دسترسی ندارد، لیبهر گزینه های حمل و نقل را گسترش داده است.

125 K نیز می تواند توسط یک کامیون معمولی حمل شود. برای این، تاورکرین های لیبهر در حال حاضر سیستم محوری LiTRAX را ارائه می دهند.

ترمز الکترونیکی

جرثقیل مجهز به تکنولوژی ایمنی عملیاتی از قبیل سیستم ترمز الکترونیکی است که هنگام ترمز، پاسخ سریع را تضمین می کند.

سیستم کنترل ثبات الکترونیکی برجسته کننده آن است. سنسورها، شتاب جانبی را اندازه گیری کرده و گرایش های چرخش را خیلی زود تشخیص می دهند.

طبق گفته لیبهر، این مانع از دست رفتن کنترل، به ویژه در صورت مانور غیرمنتظره ترمز در شرایط دشوار هوا و افزایش قابل توجهی در ایمنی حمل و نقل جرثقیل است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21478