Volvo EC27D

معرفی بیل مکانیکی ولوو EC27D

بیل مکانیکی جدید ولوو یک مدل فوق العاده بزرگ و منحصر به فرد خود را بنام EC27D رونمایی کرد. این بیل مکانیکی ترکیبی از عملیات بصری و آسایش اپراتور با قابلیت کارکرد آسان و قابلیت تطبیق پذیری میباشد.
بیل مکانیکی فشرده 2.7تنی در شرکت تجهیزات ساخت و ساز ولوو ساخته شده است تا سودآوری را در زمینه انواع برنامه های کاربردی انجام دهد.


بر اساس یک طراحی اثبات شده، ولووEC27D  دارای قابلیت های بالابری قابل توجه و بیش از 42 کیلونیوتن نیروی حفاری است.

بیل مکانیکی فشرده سنگ جامد که دارای یک کابین ROPS / FOPS Volvo است، برای افزایش کنترل ، آسایش و بهره وری اپراتور طراحی شده. این بیل شامل قابلیت هایی از جمله میدان دید کامل و یک صندلی راحت که منجر به ارگونومی و ذخیره سازی راحت میشود. پس جای تعجب نیست که کابین ولوو انتخاب اپراتورباشد. عایق صوت وارتعاش عالی کابین ولوو اپراتور را سرزنده و متمرکز نگه می دارد. همینطور، تمیز کردن آسان محل کار اپراتور، که دارای یک کفپوش بزرگ است، اپراتور را قادر می سازد محیط کاری دلپذیر را حتی در شرایط نامطلوب در اختیار داشته باشد.

با استفاده از سیستم خودکار دو سرعته، که به طور خودکار به هنگام نیاز به کشش بیشتر کاهش می یابد، اپراتور می تواند به طور مداوم دستگاه را با سرعت بالا براند.
پمپ جابجایی متغیر،تنها زمانی که صرفه جویی در مصرف سوخت مورد نیاز است از قدرت Volvoengine استفاده می کند.به این صورت که خودکار خاموش شده و سبب کاهش آلودگی صوتی و مصرف سوخت میشود. با استفاده از فیلتر هیدرولیک اختراع شده ولوو، اپراتورها در یک نگاه می توانند وضعیت روغن هیدرولیک را با دقت بررسی کنند.
برای عملکرد مطلوب، بهره وری و تطبیق پذیری دستگاه، ولوو طیف وسیعی از اتصال کننده های قدرتمندش را برای هرنوع شرایط کاری ارائه می دهد. اتصالات ولوو دسترسی به برنامه های کاری بیشتری را فراهم می آورد و اپراتورها را قادر می سازد تا به طور موثر کارهای مختلف را انجام دهند. اتصال کننده های ولوو تطبیق پذیری مطلوب هر کاری را تضمین می کنند.

از آنجا که هر بخش برای عملکرد حیاتی است، تمام اجزای ولوو به طور گسترده مورد آزمایش قرار گرفته و تایید شده است تا موجب رشد کسب و کار صاحبان آنها شود.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2138