مانیتو جرثقیل جدید Potain MDT 489 را معرفی می کند

مانیتو جرثقیل جدید Potain MDT 489 را معرفی می کند

مانیتو جرثقیل جدید Potain MDT 489 را معرفی کرده است که برای حمل و نقل آسان و همچنین نصب سریع طراحی شده است. 

جرثقیل بدون بالابر Potain MDT 489 شکاف بین مدل های MDT 389 و MDT 569 جدید را پر می کند و برای پروژه های بزرگ ساخت و ساز و زیربنا، به ویژه نصب اجزای بزرگ پیش ساخته، و همچنین برای کارخانه های کشتی سازی و معادن سنگین بسیار ایده آل است. 

MDT 489 ظرفیت بالایی را با حداکثر بار 20 تن تا 25 تن و لبه 80 متری گسترده برای دسترسی به محل کار را فراهم می کند.

جرثقیل جدید بدون بالابر همچنین مزایای صرفه جویی در هزینه حمل و نقل آسان و مونتاژ سریع و جداسازی قطعات را به شما می دهد. 

پیکربندی کامپکت جرثقیل آن را قادر می سازد تا در مکان های شلوغ و پر ازدحام کار کند. MDT 489 برای عملکرد بالا طراحی شده است، در حالی که مفهوم استفاده از فن آوری های "بدون بالابر" را پوشش می دهد و از برخورد با جرثقیل های تاشو در سایت های کاری جلوگیری می کند. تمام اجزای جرثقیل، با اندازه استاندارد قابل حمل هستند.

 سرعت مونتاژ سریع

با رسیدن MDT 489 به محل کار، این جرثقیل دو برابر سریعتر از جرثقیل های دیگر با اندازه مشابه مونتاژ می شود. با لبه 80 متری و دکل 50 متری، مونتاژ حداکثر دو روز طول می کشد و حداقل فضای ممکن را اشغال می کند.

MDT 489 را می توان روی یک سکوی 6 متری یا 8 متری قرار داد و در تنظیمات مختلف متناسب با فضا و تجهیزات موجود در محل کار مونتاژ کرد. لبه برای نصب آسان و کارآمد با زنجیر ساخته شده است. همچنین، بخش های لبه را می توان در تنظیمات مختلف مونتاژ کرد تا انعطاف پذیری سایت شغلی را با توجه به اندازه جرثقیل کمکی و فضای زمین موجود فراهم کند. سنگین ترین قسمت لبه فقط 6.7 تن وزن دارد. کابین چرخان نیز آسان نصب می شود.

با استفاده از سیستم کنترل جرثقیل مانیتو، MDT 489 در کمتر از 15 دقیقه قابل تنظیم است. همچنین، این ویژگی عملکرد بسیار کنترل شده و کارآمد را در طول زمان جرثقیل در محل کار افزایش می دهد.

طناب های سیم مخصوص واگن برقی را می توان کشید و سپس سنسور را به سادگی با استفاده از یک دکمه داخل کابین اپراتور کالیبراسیون کرد. این برای سایت های شغلی طولانی مدت که به کشش مکرر بیشتری نیاز دارند ایده آل است.

هنگامی که جرثقیل MDT 489 کار خود را در سایت کار به پایان برساند، می تواند به سرعت و به راحتی جدا شده و برای کار بعدی خود آماده شود. 

جرثقیل بدون بالابر همچنین با گزینه جدید وینچ 110 HPL با کارایی بالا یا 150 HPL نیز در دسترس است. 132 HPL و 180 HPL برای بازار آمریکای شمالی موجود است.

بهره وری با وینچ جدید 110 HPL افزایش می یابد، زیرا سرعت بالابری تا دو برابر وینچ 100 LVF قدیمی است. این ویژگی، در ترکیب با مدیریت جدید ترمز موتور و معماری جدید که عملیات تعمیر و نگهداری را تسهیل می کند، به این معنی است که وینچ 110 HPL باعث افزایش زمان ساخت، بهبود کلی رانندگی و قرارگیری دقیق تر بار می شود.

علاوه بر این، این بهبود عملکرد باعث افزایش مصرف برق نمی شود و نگهداری آن آسان تر است. با عملکرد کنترل قدرت، می توان حداکثر توان الکتریکی مورد نیاز برای عملکرد جرثقیل را بدون تأثیر سرعت کار کم بار و بدون بار محدود کرد.

مانند تمام جرثقیل های Potain CCS ، MDT 489 نیز به CraneSTAR Diag مجهز شده است. سیستم تشخیص از راه دور Potain به مشتری اجازه می دهد تا در زمان واقعی فعالیت دستگاه را نظارت کند. با تشکر از پیش بینی عملیات نگهداری و کمک تشخیصی پیشرفته، مشتری در دسترس بودن جرثقیل های خود و بازگشت سرمایه را بهینه می کند.

بازیابی اطلاعات عملیاتی امکان اندازه گیری میزان استفاده از جرثقیل و میزان بار را به منظور بهینه سازی بهره وری و بهره وری عملیاتی در سایت های ساختمانی فراهم می کند.

جرثقیل بدون بالابر Potain MDT 489 دارای بهینه ترین روند مونتاژ و جداسازی قطعات برای جرثقیل در رده 450 تنی است و ضمن بهره مندی از مزایای جرثقیل با ظرفیت بالا، به صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.

این جرثقیل ظرفیت لازم برای پروژه های بزرگ ساختمانی را با یک پیکربندی جرثقیل جمع و جور برای محکم ترین و پر ازدحام ترین محل های کار فراهم می کند و به پیمانکاران امکان می دهد به سایت های بیشتری دسترسی پیدا کنند و کار را به طور کارآمد و سودآور انجام دهند. 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21672