ماشین آلات معدنی لیبهر، الکتریکی می شوند

ماشین آلات معدنی لیبهر، الکتریکی می شوند

لیبهر با داشتن تخصص ویژه ای در ماشین آلات الکتریکی، دو مدل دستگاه برای پاسخ به نیازهای معادن در آینده را در Bauma 2019 ارائه کرد؛ R 9200 E و T 236. R 9200 E و T 236، هنگام کار با یکدیگر، باعث کاهش اثرات زیست محیطی هر عملیات استخراج معادن می شوند.

لیبهر یک تجربه منحصر به فرد را برای بازدید کنندگان Bauma ارائه داد: استارت یک ماشین سنگین 200 تنی با استفاده از سوئیچ غول پیکر. برای دستیابی به این هدف، تیم فنی لیبهر مجبور به غلبه بر یک چالش بزرگ شد: برای راه اندازی، یک کابل برق 6000 ولتی به بیل مکانیکی برای تامین انرژی الکتریکی متصل و امنیت هزاران نفر از تماشاگران که حضور داشتند تضمین می شد.

R 9200 E: بیل مکانیکی 210 تنی 100٪ الکتریکی

R 9200 E طراحی شده است تا به طور کامل از الزامات صنعت معدن پشتیبانی کند. با توان خروجی 850 کیلو وات، R 9200 E 210 تنی الکتریکی با محیط زیست سازگار است. این بیل مکانیکی بدون انتشار دی اکسید کربن و سر و صدا، چرخه عمر بالا موتور و هزینه های کاهش یافته تعمیر و نگهداری تا 25٪، برجسته شده است. به منظور کاهش شارش درونی استارت، تمام بیل های مکانیکی الکتریکی معدنی لیبهر مجهز به دستگاه های استارت اتومات ترانسفورماتور برای جلوگیری از تفکیک های شبکه الکتریکی معدنی در هنگام استارت بیل مکانیکی می باشند.

از آنجا که مشتریان معدن در سخت ترین شرایط در سراسر جهان کار می کنند، درایو الکتریکی برای آنها مفید است. یک بیل مکانیکی الکتریکی انرژی کمتری نسبت به یک بیل مکانیکی موتور دیزلی در ارتفاع بالا از دست می دهد و در هوای بسیار سرد راحت تر استارت می خورد.

با تمام این مزایا، جای تعجب نیست که برخی از HEX های الکتریکی، در شاول ها و بکهو ها، 70000 ساعت عملیات را بدون تعمیر و نگهداری در موتور الکتریکی به دست آورده اند.

T 236: تراک معدنی 100 تنی دیزل الکتریکی

T 236 توانایی رانندگی در شیب های تندتر نسبت به تراک های مکانیکی را دارد.

T 236 با استفاده از تجربه اثبات شده در فن آوری های Off-Highway-Truck، از نوآوری های سیستم الکتریکی لیبهر همراه با سیستم درایو Litronic Plus Generation 2 AC عمودی استفاده می کند. T 236 کار خود را با قدرت مداوم در زمین انجام می دهد تا حداکثر سرعت در درجه را افزایش دهد.

از زمان ارائه نخستین مفهوم به عموم در MINExpo 2016 لاس وگاس، T 236 مرحله آزمایشی خود را با موفقیت به اتمام رسانده است و امروزه در معدن آهن اریزبرگ در اتریش کار می کند و یک واحد دیگر عملیاتی خود را در آفریقای جنوبی آغاز کرد.

این ماشین نوآورانه صنعت را با یک معیار جدید در طبقه 100 تنی برای Off-Highway-Trucks فراهم می کند: تمرکز بر بهره وری، قابلیت اطمینان و کارایی برای ارائه کمترین هزینه در هر تن.

تمام قطعات این تراک طراحی شده و ساخته شده اند تا در سخت ترین شرایط معادن کار کنند. در نتیجه، تراک های لیبهر دارای تعویض طولانی تر قطعات، صرفه جویی در زمان و پول هستند.

ماشین آلات معدنی ساخته شده توسط لیبهر: بالاترین سطوح بهره برداری و مرقون به صرفه

از زمان انتقال به صنعت معدن، تجهیزات لیبهر استانداردهای بالایی را در عملیات معدنی در سراسر جهان تعیین کرده است. از طریق فن آوری های پیشرفته، قطعات دارای عمر طولانی و خدمات جامع در محل برای مشتری؛ ماشین آلات استخراج معادن لیبهر، شامل تراک های معدنی، بیل های مکانیکی و تراکتورهای چرخ زنجیری، بالاترین سطوح زمان کاری و بهره وری هزینه را حتی در شرایط سخت تضمین می کنند. تمرکز پیوسته لیبهر بر نوآوری و کیفیت، حداکثر ارزش مشتری را در تمامی زمینه های محصول تضمین کرده است.

ماشین آلات معدنی لیبهر با طیف وسیعی از گزینه ها از جمله کارایی بالا، مصرف سوخت بهینه، ضریب صدا، ارتفاع بالا و بسته های Arctic در دسترس هستند. این گزینه ها اجازه می دهد تا ماشین ها با بیشتر برنامه ها در سراسر جهان سازگار باشند. علاوه بر این، گروه لیبهر دارای بیش از 30 سال تجربه در زمینه ماشین آلات الکتریکی برای خاکبرداری، بارگیری و حمل مواد معدنی است.

R 9150 B، R 9200، R 9250، R 9350، R 9400 و R 9800 از 130 تا 800 تن به عنوان نسخه های الکتریکی در دسترس هستند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21482