لیبهر در نمایشگاه Electra Mining Africa 2018

لیبهر در نمایشگاه Electra Mining Africa 2018

لیبهر قطعات خود را برای اولین بار در Electra Mining Africa 2018 نشان می دهد.
برای اولین بار، لیبهر نمونه کارهای موتور دیزلی معدنی خود را در بازار آفریقا ارائه می دهد. بزرگترین نمایشگاه راهسازی و معدنی و همچنین تجاری جنوب آفریقا ، Electra Mining Africa ، از سال 1972 در ژوهانسبرگ برگزار می شد. این نمایشگاه سکویی مناسب برای نمایش آخرین نوآوری ها و فن آوری های ارائه شده، می باشد. بنابراین، بخش قطعات لیبهر این نمایشگاه را برای ارائه سری موتورهای دیزلی D98 خود انتخاب کرده است. نمونه کارهای موتورهای لیبهر برای برنامه های کاربردی معدنی، با نیرو محرکه عالی آن در کارهای متوسط و سنگین، حتی تحت سخت ترین و محدودترین شرایط کاری، برجسته می شود. از 10 سپتامبر تا 14 فوریه 2018، موتور D9812 که اخیرا به نمونه کارهای موتور دیزلی لیبهر اضافه شده است، نمایش داده می شود که دارای توان خروجی تا 2013 کیلو وات می باشد.
به دنبال مرحله آزمایشی، D9812 در حال حاضر خود را در این زمینه اثبات می کند. دکتر Ingo Wintruff، مدیر عامل بازاریابی و فروش موتورهای دیزلی در لیبهر توضیح می دهد:" آزمایشات مختلف میدان در حال حاضر در سایت های مختلف و در ماشین های مختلف در حال انجام است. به عنوان مثال، در ویرجینیا (ایالات متحده آمریکا) موتور در حال حاضر در کامیون Liebherr T264 در حال اجرا است. همزمان با آن، D9812 تحت شرایط واقعی در Liebherr R9400 در یک کارخانه سیمان در Hemming واقع در شمال شرقی فرانسه آزمایش می شود."

تیم نمایشگاهی قطعات لیبهر از این فرصت برای معرفی موتورهای معدنی خود به صنعت جهانی و حرفه ای در Electra Mining Africa استقبال می کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21257