لودر چرخدار کامپکت جان دیر 344L

لودر چرخدار کامپکت جان دیر 344L

لودر چرخدار کامپکت جان دیر 344L

به گزارش راه ما، لودر چرخی کامپکت 344L دارای موتور Tier 4-F، تغییر اتوماتیک انتقال، تغییر دنده روان و نگهداری مطلوب مواد است. این لودر همچنین دارای محور و نوسان عقبی برای افزایش کیفیت سواری و سیستم فرمان شرکت به نام Articulation Plus، می باشد. Articulation Plus ، شعاع چرخش باریک تری را برای ثبات و ظرفیت بالابر بیشتری (6 تن) فراهم می کند.
علاوه بر این، بازوها و متصل کننده های جدید لودر طراحی شده اند تا با استفاده از چنگال، دید را افزایش  داده و بالابری موازی را بهبود بخشند. طراحی جدید کابین دارای یک صندلی ارتعاش گیر است. سطوح شیشه ای به منظور افزایش دید به سطل و اتصالات افزایش داشته و فضای کابین با قرار دادن سیستم کنترل آب و هوا در خارج از ایستگاه اپراتور گسترش یافته است. کنترل ریم پال باعث افزایش عمر تایر شده و اجازه می دهد اپراتور گشتاور چرخ را متناسب با شرایط محل کار تنظیم کند. طرح موتور و پکیج خنک کننده طراحی شده اند تا افزایش جریان هوا و کاهش میزان آشغال های جذب شده را فراهم کنند. فن معکوس کمک می کند تا خنک کننده ها در مناطقی که آشغال و گردو غبار در هوا بیشتر است، تمیز بمانند.

سیستم مخابراتی JDLink برای ارائه اطلاعات در زمان واقعی، تشخیص سلامت و پیشنهاد راه حل های نگهداری طراحی شده است. تشخیص از راه دور اجازه می دهد یک فروشنده کدها را بخواند، داده های عملکرد را ثبت کند و نرم افزار را به روز رسانی کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21227