لودر و بولدوزرهای جدید نیوهلند

لودر و بولدوزرهای جدید نیوهلند


الف) کار سریعتر و بیشتر را با بولدوزرهای نیوهلند تجربه کنید.

بولدوزرهای نیوهلند سری C را با سه مدل 13 تا 20 تن معرفی کرده است. سری C از قبل طراحی شده و ارائه  دهنده ویژگی هایی است که به مشتریان اجازه می دهد سریعتر کار کنند و موجب صرفه جویی در سوخت، زمان و پول آنها میشود. این ویژگی ها عبارتند از:

1.قدرت – عملکرد ساده و برتر
سری جدید هوندا C دارای موتورهای صنعتی 6. 7 لیتریFPT با تزریق ریلی مشترک است که عملکرد بیشتری را به همراه می آورد و مصرف سوخت را 10 درصد کاهش می دهد. قدرت افزایشی ارائه شده توسط موتور موجب افزایش واکنش به هنگام تغییر بار، رشد بالای گشتاور برای عملکرد ثابت و افزایش ظرفیت کشش می شود.
2 .بهره برداری - کشش بی نظیر باانتقال هیدرواستاتیک
با بولدوزرهای نیوهلند ، مصرف کنندگان می توانند مواد بیشتری را در زمان کمتری جابه جا کنند! انتقال هیدرواستاتیک به طور خودکار سرعت را با تلاش تطبیق می دهد، و اطمینان حاصل می کند که بهترین عملکرد در حال اجراست. به لطف کاهش سه برابر درایو نهایی، انتقال با سرعت بیشتری انجام شده و باعث کاهش فشار کلی بر هر جز میشود.

3. قابلیت اطمینان - عملکرد بهینه شده حتی در هوای گرم
شرایط آب و هرا در آفریقا و خاورمیانه بسیار گرم و خشک است و می تواند تاثیرات بحرانی بر موتور و انتقال داشته باشد. راه حل این بلدزر یک بسته خنک کننده V شکل است که برای مدل های D150C و D180C موجود میباشد.این بسته برای افزایش سطح خنک کننده، شامل یک فن برگشت پذیر هیدرواستاتیک است که  فن خنک کننده را به طور موثرتر تمیز کرده و موجب کاهش نیازهای تعمیر و نگهداری میشود و عملکرد بالای خود را حتی در شرایط بسیار گرد و خاکی حفظ میکند.


4.تطبیق پذیری در هر شرایط کاری
انتقال هیدرواستاتیک قدرت را با گشتاور مناسب برای هر شغل فراهم می کند. طرح خنک کننده، خنک کنندگی کامل را در داغترین آب و هوا تضمین می کند. چرخش معکوس باعث می شود دستگاه به راحتی در فضاهای تنگ بچرخد. طیف وسیعی از شیار ها و تنظیمات تیغه راه حلی برای هرگونه نیاز مصرف کننده را ارائه می دهد.

5.راحتی و دید کامل برای محیط کار اپراتور
نیوهلند بخش کامپيوتر را برای راحتی و بهره وری بیشتر طراحی کرد. کابین برای مشاهده دقیق تیغه در جلو قرار می گیرد. با توجه به دو کنترل جوی استیک با قابلیت های یکپارچه پیشرفته الکترونیکی، راننده می تواند بر روی کار متمرکز باشد و ماشین را با دقت و خستگی کمتر کنترل کند.
6. تعمیرپذیری- تعمیر و نگهداری آسان
هر بخشی از ماشین را می توان بدون کج کردن کابین به طور کامل مشاهده کرد. چک کردن و تعمیر و نگهداری روزانه به آسان در سطح زمین قابل دسترس است.

7. کنترل در نوک انگشتان شماست
هر دو جک های الکترو هیدرولیک و تیغه ویژگی های پیشرفته ای مانند تابع کنترل منحصر به فرد را ارائه می دهند که باعث می شود اپراتور به طور مداوم حرکات دستگاه را برای نتایج بهتر درجه بندی کند. بولدوزرها می توانند دستورالعمل های لیزری یا GPS را با بهترین تنظیمات تیغه و سیستم هدایت ترجیحی مشتری سفارش بگیرند.

ب) فرصت های بزرگ در آفریقا و خاورمیانه

• چشم انداز مثبت: در آفریقا و در خاورمیانه، چشم انداز کلی بخش بولدوزر مثبت است. همراه با رشد 5 درصدی در مقایسه با سال 2013 باشد. بازارهای آفریقایی در سال 2014 افزایش را مشاهده خواهند کرد.

• اهمیت ارائه یک محصول کامل: بولدوزرها کلید تجهیزات در فعالیت های ساخت و ساز، به ویژه در ساخت جاده، عملیات استخراج معادن و کارهای زیربنایی هستند. داشتن یک محصول کامل که شامل  این بولدوزرها است، برای پاسخگویی به نیازهای بخش های پیشرفت کننده در آفریقا و خاورمیانه ضروری است.

•فرصت های تازه: بولدوزر سری C محصولات نیوهلند را در آفریقا و خاورمیانه گسترش می دهد. این می تواند یک فرصت بزرگ برای گسترش مصرف کننده با اثرات مثبت بر فروش سایر تجهیزات نیوهلند تبدیل شود.
ج) قدرت بیشتر و گزینه های جدید برای لودرهای هدایتگر لغزشی هلندی

نیوهلند ارتقاء جدید هیجان انگیز خود را در محدوده لودر ارائه می دهد:

1. قدرت بیشتر از همیشه
مدل های جدید نیوهلند L213 و L215 در حال حاضر با 2.2 لیتر موتور جایگزین و ارائه قدرت بیشتر از همیشه در دسترس اند. 

2. مدل برجسته استحکام
لودرهای نیوهلند از رقابت خارج می شوند و مدل L215 را ارائه می دهند. هر دو مدل L213 و L215 قدرت بیشتری را تحمل می کنند.

3. لاستیک های جامد
تایر های غیر پنوماتیک نیوهلند، که در حال حاضر برای مدل های L213 و L215 موجود است، بسیار طولانی و مقاوم هستند. آنها ثبات و ظرفیت بالابر ماشین را افزایش می دهند. علاوه بر این، آنها حتی در عملیات خاکی، شن و ماسه و گچ و ماسه نیز کشش خوبی دارند.

4. تغییرات اتصال سریع
اتصال هیدرولیکی، که در حال حاضر بر روی مدل های L213 و L215 ارائه می شود، به اپراتور اجازه می دهد تا بدون نیاز به خروج از کابین، اتصالات را تغییر دهد.

5.دید حتی بهتر می شود
موقعیت جدید  برف پاک کن درب جلو به طور قابل توجهی منطقه را شفاف کرده و دید را فوق العاده افزایش میدهد.

6. برای کارهای سنگین
وظایف سنگین برای مدلهای بزرگتر قابل انجام است.

7. مجموعه های جدید
کیت جدید نور بالا پرتو نور مکملی را در جلو میتاباند که انتقال در موقعیت های کم نور را سریعتر فراهم می کند. کیت ضربه گیرDIA پنجره ها را در شرایط مه آلود تمیز نگه میدارد.

د) فرصت ها در آفریقا و خاورمیانه
انتظار می رود بخش لودرها در بازار آفریقا رشد کند. نیوهلند یکی از بازیکنان اصلی این بخش است و این شرکت با این ارتقاء قصد دارد موقعیت خود را در افریقا و خاورمیانه تقویت کند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2148