Volvo L350H

لودر ولوو L350H - لودر پرچمدار ولوو

جدیدترین مدل لودر چرخی ولوو بنام L350H است که بهره وری سوختی آن 20% بیشتر از مدل های قبلی میباشد. L350H شامل پیشرفت های سودمند بسیار و یک طراحی جدید قابل توجه است.

L350H بزرگترین لودرچرخی تجهیزات ساخت و ساز Volvo است که آماده برای برعهده گرفتن طیف وسیعی از برنامه های کاربردی، ازجمله استخراج و انباشته کردن تا زیرساخت های سنگین میباشد. Volvo L350H با آخرین فن آوری نوآورانه معرفی شده است.

L350H ترکیبی از قدرت و کنترل کامل است که برای افزایش بهره وری ساخته شده است. سنسور هیدرولیک نسل جدید به منظور افزایش پاسخ های اتصالات و کاهش زمان چرخه طراحی شده است.
مشتریان همچنین می توانند با توجه به نیازهای خاص خود این لودر را سفارش دهند تا لودر مطابق نیازشان ساخته شود.


 

سطل جدید Volvo دارای کفه بلندتر و شعاع بهینه ای است که پرکردن آن آسان تر است در نتیجه بهره وری به میزان 15٪ افزایش میابد.


برای نیروی بالابر و حداکثر پایداری در برنامه های کاربردی حمل بار، L350H با دو نوع لوازم گوناگون - استاندارد یا سنگین - و مجموعه ای از پیوست های تنومند ولوو، از جمله بلوک چنگال، شکن شکاف و چاه های پاکسازی کارمیکند.

20٪ بهبود بهره وری سوخت

L350H همچنین به تکنولوژی هوشمند که مخصوص کاهش مصرف سوخت میباشد مجهز شده است. با ساده تر شدن سطل ها، مواد بیشتری را می توان با سوخت کمتر جابجا کرد و جریان مایعات در طی عملیات تخلیه کاهش یافته است، که در نتیجه موجب ذخیره قدرت پمپ هیدرلیک برای سایرکارها میشود.

سواری راحت

L350H جدید برای آرامش ذهن اپراتورساخته شده است. کابین Volvo دارای حداقل میزان ارتعاش است و دوربین های عقب جدید و آینه های طراحی شده برای دید عقب امکان دید عالی را به اپراتور میدهند. کابین نیز با یک صندلی قابل تنظیم مجهز شده است. به لطف قرار دادن دستگیره های هوشمند نارنجی،که توانایی مانند باز کردن در با ریموت دارند، وهمچنین پله ها دسترسی به کابین در حال حاضر ساده تر و امن تر شده است.

برای کاهش خستگی اپراتور و تسهیل عملیات، L350H میتواند به سه حالت هیدرولیکی -نرم، نرمال و فعال- تغییر پیدا کند تا به حالت انتخابی اپراتور پاسخ دهد.علاوه بر این، سازمان کنترل راحتی رانندگی)  (CDCبه اپراتوراین فرصت را می دهد تا لودر را با استفاده از یک اهرم کوچک هدایت کند، این امر درسرعت بارگیری کامیون بسیار موثر است.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2135