Volvo H Series 2 Wheel Loaders

لودر های چرخی سری H ولوو ورژن 2.0

لودر های چرخدار سری H ولوو بر اساس مدل قبلی سری G خود، با افزودن آخرین فن آوری های این شرکت، از جمله OptiShift و سنسور بار هیدرولیک جدید طراحی شده اند. به گفته شرکت لودر های چرخدار قادر به انجام چرخه کاری سریعتر و بهبود بهره وری سوخت هستند. آپدیت 2.0 سری H در لودر L150H، لودر L180H، لودر L220H و لودر L260H موجود است. مهمترین تغییرات، یک انتقال جدید با گام های کوتاه بین چرخ دنده ها و مبدل گشتاور جدید با تنظیمات "سفارشی" است.

دستگاه های سری  H2.0 دارای تکنولوژی OptiShift نسل دوم ولوو هستند که اپراتورها را قادر می سازد تا قفل را تنظیم کند. OptiShift همچنین تابع معکوس ترمز و گشتاور جدید ولوو را ادغام کرده و یک مسیر مستقیم بین موتور و انتقال ایجاد می کند. ولوو می گوید: مبدل جدید، خروجی گشتاور را افزایش می دهد و باعث عملکرد بهتر در سرعت های پایین می شود. برای شتاب سریع تر و عملکرد روان تر، فضای بین چرخ دنده ها کاهش یافته است. نسل دوم سنسور بار هیدرولیک برای افزایش پاسخگویی فایل پیوست و بهبود عملکرد و کاهش و افزایش سرعت بوم طراحی شده است. به گفته شرکت آپدیت 2.0 مدل های سری H ده درصد بهره وری بهتری نسبت به سری G ارائه می دهند.
لودر چهار سال خدمات Subscription CareTrack (سیستم مخابراتی ولوو) و همچنین گارانتی بهره وری سوختی - که اطمینان می دهد اگر راندمان و بهره وری سوخت ماشین با درجه بندی مدل انطباق نداشته باشد، ولوو بخشی از سوخت اضافی را پرداخت می کند- را به صورت رایگان دریافت می کند.

مدل های سری H با مجموعه ای از پیوست های اختصاصی ولوو، از جمله چنگک، قلاب و سطل، در دسترس هستند. سطل های جدید مجدد بارگذاری شده ولوو با دو طرف محدب طراحی شده اند و یک ردیف پلی اتیلن بهبود یافته برای تسهیل پر شدن و به حداقل رساندن تخلیه دارند.
طبق گفته ولوو، لودرهای چرخدار جدید دارای تعدادی از ویژگی های طراحی شده برای بهبود عملکرد اپراتور، از جمله سطوح سطل، انتخاب کنترل های تک و یا چند اهرمی، انتخاب سه حالت هیدرولیکی و گزینه Comfort Drive Control که ماشین را قادر می سازد از یک اهرم کوچک برای هدایت استفاده کند. سیستم Load Assist حرکت مواد را ردیابی می کند و اپراتور می تواند اطلاعات بار را در زمان واقعی از صفحه نمایش لمسی 10 اینچی Co-Pilot ببیند.

مدل های جدید نیز دارای یک کابین شیب دار با عملکرد هیدرولیکی، نقاط خدمات گروهی، نشانگر سایش ترمز، چرخ های عقبی در چهارچوب قرار گرفته بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، فن خنک کننده برگشت پذیر، فیلترهای جایگزین و ترمزهای خارجی هستند.
لودر چرخدار سری H دارای گارانتی فریم و ساختار ولووهستند که فریم، مفصل اتصالات و بازوی لودر را برای عمر دستگاه تحت مالک اولیه پوشش می دهند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21197