لودر سری G جان دیر با پکیج کاربردی EH Boom

لودر سری G جان دیر با پکیج کاربردی EH Boom

لودر های فریم بزرگ سری G جان دیر در حال حاضر با پکیج کاربردی EH Boom در دسترس می باشند.
به گزارش راه ما مگ، جان دیر در حال بهبود بخشیدن به سری G لودر های کامپکت فریم بزرگ است و پکیج کاربردی EH Boom را به آنها اضافه کرده است. این قابلیت با افزایش بهره وری به عنوان یک گزینه کارخانه ای در اسکید استیرهای لودر جان دیر 330G و لودر جان دیر 332G و لودرهای کامپکت ترک 331G و 333G نصب شده است.
Gregg Zupancic، مدیر بازاریابی محصولات ساخت و ساز و جنگلداری جان دیر گفت: "ما دستگاه های سری G خود را برای پاسخ به نیازهای مشتریان طراحی کرده ایم و ما متعهد به استفاده مداوم از این بازخوردهای ارزشمند هستیم. ما در پکیج کاربردی EH Boom کارایی و ایمنی محل کار را بهبود می بخشیم. با استفاده از این تکنولوژی جدید، اپراتورها می توانند بیش از هر زمان دیگری احساس اعتماد به نفس داشته باشند."

پکیج کاربردی EH Boom ویژگی های متعددی را برای کمک به کاهش زمان چرخه، سرعت تولید و بهبود آگاهی شغل ها بوسیله خودکار سازی عملکرد های تکراری ارائه می دهد.
ویژگی Self-leveling الکترونیکی (ESL) به طور خودکار سطل، چنگال یا سطح اتصالات را نگه می دارد، بنابراین اپراتور هنگام بالا بردن بوم برای جلوگیری از ریختن مواد، نیازی به تنظیمات ندارد. ویژگی بازگشت به حفاری (RTD) اجازه می دهد تا اپراتور به صورت خودکار و به راحتی سطل یا پیوست را به موقعیت آماده به کار بازگرداند. ویژگی بازگشت به حمل و نقل (RTC) به اپراتور اجازه می دهد تا به صورت خودکار و به راحتی رونق و سطل را به موقعیت منتخب اپراتور برای انتقال سریع مواد بازنشانی کند. ویژگی پیش بینی ارتفاع بوم (BHKO) به اپراتور اجازه می دهد ارتفاع بوم را بر اساس سقف کم در یک برنامه داخلی و یا ارتفاع بالای یک بالابر کامیون یا قیف تنظیم کند. سپس، با استفاده از دکمه فرمان، رونق به طور خودکار در موقعیت پیش فرض متوقف می شود، و احتمال آسیب رسیدن به تجهیزات را کاهش می دهد. با استفاده از این ویژگی ها، حتی یک اپراتور بی تجربه می تواند از تجهیزات ساخت و ساز پیشرو جان دیر استفاده کند.

پکیج کاربردیEH Boom  قابلیت های لودرهای بزرگ جان دیر را در خط تولید ساخت و ساز کامپکت ارائه می دهد. همچنین ظرفیت های بالابری در مجموعه فریم بزرگ سری G افزایش یافته است که این دستگاه ها را قادر می سازد تا بالاتر بروند، دورتر بروند و بارگذاری را سریع تر و آسان تر انجام بدهند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21235