لودر بکهو تمام الکتریکی کیس مدل Case 580 EV

لودر بکهو تمام الکتریکی کیس مدل Case 580 EV

لودر بکهو تمام الکتریکی کیس مدل Case 580 EV از یک باتری لیتیوم یونی 480 ولت، 90 کیلووات (با وزن 590 کیلوگرم) تغذیه می کند که با هر اتصال 220 ولتی یا سه فازی در مدت هشت ساعت شارژ می شود. کیس می گوید، یک بار شارژ باتری بیش از هشت ساعت کار را پشتیبانی می کند. این شرکت می گوید، باتری به طور جداگانه موتور محرکه و موتورهای هیدرولیکی را تأمین کرده و در نتیجه نیروهای شکست هیدرولیکی را با ماشین های دیزلی برابری می کند و در حین عملیات همزمان لودر و رانشگر( دستگاهی که نیروی چرخشی موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد) باعث بهبود عملکرد می شوند. 

کیس همچنین با میشلین همکاری کرد تا 580 EV را با لاستیک های CrossGrip مقاوم که دارای یک ترکیب خاص لاستیک است، ارائه دهد. به گفته کیس، این لاستیک های چهار فصل، در هر چرخش چرخ به کاهش لرزش، دستیابی پیشرفته و ظرفیت بار بالا برای کار در شرایط مختلف و سطح متفاوت کمک می کند.

با استفاده از 580 EV، این شرکت خدمات پیمانکاران تاسیساتی و همچنین کارهای دولتی و عمومی را هدف قرار داده است که ممکن است به ابتکار عمل شرکت برای کاهش انتشار و کاهش سر و صدا در مناطق عمومی کمک کند. بسیاری از پیمانکاران این بخش ها ماشین های خود را به یک مغازه مرکزی یا حیاط قرار می دهند یا می توانند در پایان روز با تریلر حمل کنند. این امر باعث سهولت در اتصال به زیرساخت های الکتریکی موجود یا ایجاد ایستگاه های شارژ کنترل شده در حیاط می شود. دو دستگاه به صنایع همگانی خدمات آب و برق در ایالات متحده فروخته شده است: برق و گاز ایالت نیویورک و گاز و برق روچستر (زیرمجموعه های آوانگرید) و شبکه ملی. 

کیس می گوید که این توانایی را دارد که در طول سال 2020 قبل از افزایش تولید برای تأمین تقاضای بیشتر در سال 2021، ماشین های اضافی تولید کند.

580 EV با قیمت اولیه بالاتری نسبت به لودرهای بکهو دیزلی به فروش می رسد. بر اساس حجم کار یک ماشین، کیس تخمین می زند که 580 EV می تواند تا 90 درصد در کاهش هزینه خدمات سالانه و تعمیر و نگهداری ماشین، کاهش یا حذف سوخت دیزلی، روغن موتور، مایع اگزوز دیزل، نگهداری منظم جهت پیشگیری از خرابی، تعمیر و نگهداری طولانی مدت موتور را به ناوگان ارائه دهد.

580 EV ویژگی های لودرهای بکهو دیزلی مانند ProControl را حفظ کرده است که امکان حرکت و قرارگیری دقیق دکل را فراهم می کند و همچنین Comfort Steer که هنگام کار در محوطه های محدود یا در عملیات بارگیری کامیون، عملیات را بهبود می بخشد. همچنین از کنترل های جدید جوی استیک در جدیدترین نسل بکهو کیس سری N و همچنین امکانات داخل کابین، مانند آپشن های صندلی ممتاز و رادیو بلوتوثی این دستگاه استفاده می شود. 580 EV همچنین دارای سیستم کنترل از راه دور SiteWatch است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21614