لودرهای کامپکت جدید Gehl رونمایی شد

لودرهای کامپکت جدید Gehl رونمایی شد

لودر های کامپکت جدید Gehl RT215 / Mustang 2150RT، با فشرده سازی و قدرت بالابری بیشتر
مانیتو دو لودر جدید کامپکت راه اندازی کرده است. این شرکت می گوید  لودر، مواد بیشتری را فشرده و بارهای سنگین تری را بلند می کند.

Gehl RT215 و Mustang 2150RT دارای ظرفیت عملیاتی 2،150 پوند و بالابری 10 فوت می باشند. آنها دارای یک موتور دیزلی 72 اسب بخار هستند.
هیدرولیک کمکی استاندارد با جریان بالا می تواند انواع اتصالات را اداره کند. CTL ها دارای یک شاسی جوش داده شده برای پایداری و سواری روان تر می باشند.

کنترل موتور الکترونیکی و گشتاور پایه اجازه می دهد عملیات با کاهش صدا و مصرف سوخت انجام شود.

سیستم هیدرولیک دارای تکنولوژی AntiStall برای نگه داری جریان برق است و موتورهایpower track-drive  فشار را اضافه می کنند. اتصال سریع هیدرولیک کمکی تغییرات سریع اتصالات را امکان پذیر می کند. CTL ها با انتخاب سیستم های اتصال می آیند: All-Tach، که به صورت دستی با یک اهرم وصل و جدا می شود و Power-A-Tach، که با فشار دادن یک دکمه به طور الکترونیکی فایل های پیوست را تغییر می دهد.
در کابین، مانیتو یک صفحه نمایش چند منظوره اضافه کرده و کنترل کننده های قابل تنظیم به صندلی نصب شده اند. کابین با یک محفظه تحت فشار دارای سیستم گرمایشی و تهویه، کاهش صدا و فیلترهای هوای عقبی مجهز شده است.

یک سیستم Hydraloc  به طور خودکار هرگاه که اپراتور صندلی را ترک می کند، درب را باز کرده یا دستگاه را خاموش می کند. کنترل سرعت اختیاری است. یک سیستم HydraGlide اختیاری اجازه می دهد تا بازوی بالابرنده هنگام بارگیری شناور باشد، که باعث کاهش میزان رسوب و سواری راحت در سرعت های بالا می شود.
این شرکت می گوید: بازوی بالابرنده دارای سیلندر سطل دوگانه و دو قفل متقاطع بالابر در جلو قاب اصلی برای توزیع مساوی نیروهای حفاری است.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21160