لودرهای چرخ زنجیری ASV RT-40 و ASV RT-65

لودرهای چرخ زنجیری ASV RT-40 و ASV RT-65

به عنوان کوچکترین لودرهای چرخ زنجیری ASV، هر دو لودر چرخ زنجیری کامپکت (CTL) دارای ابعاد مشابهی هستند و همچنین کوچکترین CTL های بازار بشمار می آیند.
ASV می گوید، RT-25 نسبت به RT-30، که هنوز در کانادا استفاده می شود، با یک موتور توربوشارژ برای عملکرد بهتر در ارتفاعات بالاتر ارتقاء یافته است.
ارتقاء های دیگر شامل دسترسی سریع تر و آسان تر به ایستگاه های بازرسی خدمات روزانه بوده و فاصله زمانی تعویض روغن 500 ساعت است.
RT-25 برای پیمانکاران، مراکز اجاره ای و صاحبان که در فضاهای محدود کار می کنند، مناسب است. هر دو ماشین دارای عرض یک متر و ارتفاع 1.5 متر هستند.
موتور دیزلی پرکینز 3 سیلندر بر روی RT-25 دارای قدرت 18.4 کیلووات با سرعت 2800 دور در دقیقه است. این موتور Tier 4 Final نیازی به بازسازی، سنسورهای اگزوز یا مایع دیزلی اگزوز نداشته و گشتاور 9.18 متر-کیلوگرم نیرو را تولید می کند. موتورRT-40 ، 27.8 کیلووات قدرت و 11.68 متر-کیلوگرم نیرو گشتاور تولید می کند.
وزن عملیاتی  RT-40، 1.7 تن و وزن عملیاتی  RT-25 وزن 1.6 تن است. ASV می گوید وزن سبک تر خطر آسیب به سطوح حساس را کاهش می دهد. همچنین شناوری و کشش را برای پاکسازی برف در پیاده روها، راه های عبور و کوچه ها را افزایش می دهد. در هنگام کار بر روی چمن های مزرعه و زمین های گلف، یک مسیر صاف را ایجاد می کند. RT-25 همچنین می تواند در پشت وانت یا SUV جابجا شود.

RT-25 دارای ظرفیت عملکرد 301 کیلوگرم و تخلیه بار 861 کیلوگرم است.

CTL دارای 12 نقطه تماس با زمین است که وزن را به طور یکنواخت پخش کرده و فشار وارد بر زمین را کاهش می دهد.

سایر ویژگی های RT-25 عبارتند از: محافظ های کابین، گرم کن کابین و سرعت بالای 8.2 کیلومتر در ساعت.
جاستین روپار، معاون فروش و بازاریابی USA Holdings ، می گوید: "این شامل بسیاری از ویژگی های تعریف شده CTL های ASV است که بهره وری را افزایش می دهند و همه در یک بسته فوق العاده کامپکت قرار گرفته اند. ما ماشین را به گونه ای مقرون به صرفه ساختیم تا پیمانکاران متوسط و مراکز اجاره ای بتوانند از همه کاره بودن آن، قابلیت های سبکی وزن و توانایی در شغل های دشوار دیگر از آن استفاده کنند."

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21429