لغو نمایشگاه World of Asphalt 2021 به دلیل کوید 19

لغو نمایشگاه World of Asphalt 2021 به دلیل کوید 19

قسمت هایی از نمایشگاه World of Asphalt (دنیای آسفالت) و AGG1 در 2021 لغو شده است.

کمیته اجرایی نمایشگاه و کنفرانس World of Asphalt و آکادمی و نمایشگاه AGG1 اعلام کردند که نمایشگاه به دلیل نگرانی های مداوم در رابطه با کوید 19 در سال 2021 به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

این تصمیم پس از بحث گسترده بین مالکان نمایشگاه، انجمن ملی آسفالت (NAPA )، انجمن تولیدکنندگان تجهیزات (AEM ) و انجمن ملی شن، ماسه و سنگ (NSSGA ) و همچنین بازخورد غرفه داران، شرکت کنندگان و سهامداران به دست آمد.

آدری کوپلند، رئیس و مدیرعامل انجمن ملی آسفالت، گفت: "ما با هم تصمیم سختی گرفتیم که نمایشگاه دنیای آسفالت (World of Asphalt) و AGG1 را در سال 2021 در آتلانتا برگزار نکنیم. سلامت و ایمنی همه شرکت کنندگان در این نمایشگاه بالاترین اولویت ما است، و با وضعیت همه گیری ویروس در ایالات متحده، ما معتقدیم که انتخاب مسئولان این است که نمایشگاه را در سال 2021 برگزار نکنیم و بر اهداف خود در سال 2022 در نشویل متمرکز شویم."

World of Asphalt 2022 

نمایشگاه حضوری دنیای آسفالت 2022 و AGG1 از 29 تا 31 مارس 2022 در مرکز شهر موسیقی نشویل، تنسی برگزار خواهد شد.

مایکل جانسون، رئیس و مدیرعامل انجمن ملی سنگ، شن و ماسه ، گفت: "دنیای آسفالت و AGG1 بیش از ده هزار نفر را به یک فضای داخلی جمع می کند. با توجه به عدم اطمینان مداوم در مورد سفر و محدودیت رویدادها در فضای داخلی، کمیته اجرایی احساس کرد که درست نیست در اوایل سال 2021 میزبان نمایشگاه باشد."

به غرفه داران پیشنهاد انتقال وجه فضای خود به نمایشگاه 2022 نشویل یا دریافت بازپرداخت کامل ارائه شده است.

بریتنی ولتچف، مدیر نمایشگاه World of Asphalt & AGG1 گفت: "ما از حمایت مداوم غرفه داران و شرکت کنندگان قدردانی می کنیم. این نمایشگاه همیشه یک تجربه حضوری مثمر ثمر و فرصت های ارزشمند یادگیری را فراهم کرده است و ما مشتاقانه منتظر دیدن همه افراد در نشویل در سال 2022 هستیم."

انجمن ملی آسفالت و انجمن تولیدکنندگان تجهیزات در حال بررسی گزینه ارائه كنفرانس آموزش دیجیتال در سال 2021 هستند. سازمان دهندگان به زودی اطلاعات بیشتری در مورد گزینه دیجیتال به اشتراک می گذارند. 

ثبت نام شرکت کنندگان در نمایشگاه 2022 در نشویل در پاییز سال 2021 آغاز می شود. صاحبان نمایشگاه دنیای آسفالت تشکیل شده است از انجمن ملی آسفالت(NAPA )، انجمن تولیدکنندگان تجهیزات (AEM ) و انجمن ملی شن، ماسه و سنگ (NSSGA ). انجمن تولیدکنندگان تجهیزات تهیه کننده نمایشگاه است. نمایشگاه و کنفرانس World of Asphalt  و AGG1 Academy & Exp سالانه برگزار می شود. با حضور در این نمایشگاه غرفه داران، محصولات خود را مورد توجه قرار می دهند.  

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21601