قوی ترین دستگاه بازیافت سرد ویرتگن در جهان مدل W 380 CRi

قوی ترین دستگاه بازیافت سرد ویرتگن در جهان مدل W 380 CRi

ویرتگن مدرن ترین ماشین آلات دستگاه بازیافت سرد را در جهان تولید کرده است.

دستگاه بازیافت سرد جدید مدل W 380 CRi همچنین نتایج شگفت انگیزی را در طی بازیافت کامل و سریع با عملکرد بالای خردسازی ارائه می دهد.

این دستگاه توانایی ارائه بازیافت کامل در یک مسیر را دارد. سطح آسفالت، بسته به میزان خرابی، توسط یک دستگاه بازیافت که بر کل عرض آسفالت در یک گذرگاه کار می کند، برداشته شده و با عوامل اتصال در محل مخلوط می شود، و سپس بلافاصله دوباره به آسفالت جدید تبدیل می شود.

W 380 CRi می تواند سطح جاده را تا عمق کامل 30 سانتی متری بازیافت کند، بنابراین برای بازیافت کامل و عمیق بسیار مناسب است.

W 380 CRi همچنین می تواند سطح جاده ها را فراتر از عرض های کاری موجود تا 3.2 متر، 3.5 متر و 3.8 متر ترمیم کند. در این حالت، دستگاه بازیافت كننده، موادی را كه از قبل با دستگاه فرز سرد از قبل آسیاب شده اند برمی دارد و آنها را به فرآیند مخلوط كردن اضافه می كند.

به لطف ظرفیت مخلوط کردن 800 تن در ساعت، حتی سطح جاده های بسیار گسترده را می تواند در در مدت زمان کم ترمیم کند.

380 CRi W همچنین می تواند به عنوان یک دستگاه فرز با کارایی بالا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

W 380 CRi به لطف قدرت بالای موتور معادل 1054 اسب بخار - که با EU Stage 5 و Tier 4 Final سازگار است- و همچنین ظرفیت حمل بالا، می تواند کارهای تخریب را تا عمق فرز 35 سانتی متر مدیریت کند. در نتیجه، این امکان را فراهم می آورد که کارهای بازسازی در مقیاس بزرگ، مانند بزرگراه ها، باند فرودگاه ها یا تخریب پکیج کامل آسفالت و همچنین همگن سازی و دانه بندی لایه های آسفالت آسیب دیده به سرعت انجام شود.

مفهوم عملیاتی ساده

W 380 CRi دارای موقعیت انعطاف پذیر پانل های کنترل اصلی در هر دو جهت عملیاتی است. همچنین، تمام پارامترهای دستگاه بر روی صفحه نمایش رنگی با وضوح بالا، نمایش داده می شوند و یک سیستم تشخیص داخلی به شما کمک می کند تا مراحل تعمیر و نگهداری را به سهولت انجام دهید.

برای خدمه خارج ماشین، دستگاه شامل چهار صفحه کنترل بزرگ در سطح زمین است که امکان تنظیم صفحات راهنمای مواد، صفحات روتور، صفحات جانبی یا ارتفاع دستگاه را فراهم می کند.

برای دید کامل، ویرتگن هندسه بدنه دستگاه را بهینه کرده و حداکثر هفت دوربین در آن گنجانده است. سیستم روشنایی LED همچنین به عملیات شبانه کمک می کند. کار با دستگاه به لطف ویژگی جدید خودکار تراز شدن دستگاه به موازات سطح، ساده شده است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21600