قرارگیری کارخانه بازیافت سرد پایدار ویرتگن در نزدیکی محل کار

قرارگیری کارخانه بازیافت سرد پایدار ویرتگن در نزدیکی محل کار

ویرتگن با کارخانه مخلوط کن بازیافت سرد سیار جدید مدل KMA 240 (i) امکان بازیافت پایدار نزدیک به محل کار را فراهم می کند.

KMA 240 (i) قادر به پردازش و مخلوط 240 تن در ساعت از انواع مصالح ساختمانی به روشی سازگار با محیط زیست است.

طبق گفته ویرتگن، این دستگاه اطمینان حاصل می کند که مواد ساخت و ساز بازیافتی در حالت مخلوطی با کیفیت بالا به چرخه ساخت جاده باز می گردند. جاده های جدید و مناطق صنعتی ساخته شده با مواد بازیافتی به دلیل قابلیت تحمل بالا، مقاومت در برابر تغییر شکل و عمر طولانی برجسته هستند.

کارخانه مخلوط کن بازیافت سردKMA 240 (i)  مخلوطی از سرد/مخلوط تولید می کند که می تواند بلافاصله هموار شود و برای تولید انواع مختلف لایه های پایه مناسب است.

در کنار لایه های پایه سیمانی و بتن غلتکی، از این ماشین می توان برای تولید لایه های پایه قیر (با امولسیون یا قیر کف دار) نیز استفاده کرد. از مخلوط های مختلف می توان برای طیف وسیعی از برنامه ها از جمله ساخت بزرگراه، ساخت جاده و مسیر و ساخت پارکینگ یا مناطق صنعتی استفاده کرد.

کارخانه مخلوط کن بازیافت سرد بر روی یک نیمه تریلر تخت نصب شده و موتور مخصوص خود را دارد. طراحی سیار اجازه می دهد تا سیستم به مکان های مختلف منتقل شود و به سرعت تنظیم شود. 

با کارخانه مخلوط کن بازیافت سرد، ویرتگن مزایای مدل قبلی خود،KMA 220 (i)  را با عملکرد میکس بهبود یافته و سیستم نوآورانه اندازه گیری سیمان با کالیبراسیون خودکار از طریق توزین ایستایی، ترکیب کرده است.

موتور دیزلی شش سیلندر قدرتمند برای ظرفیت بالای مخلوط کردن دستگاه تا 240 تن در ساعت طراحی شده است. به لطف یک عایق کارآمد، کمترین سر و صدا را نیز تولید می کند. این موتور تا دو روز با یک مخزن می تواند بسیار اقتصادی کار کند و همچنین میزان آلایندگی پایین آن باعث می شود تا در مناطق شهری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه با ظرفیت 240 تن در ساعت، هر پنج دقیقه یک کامیون 20 تنی مخلوط تولید می کند. در نتیجه، بخشهایی از لایه پایه سیمانی یا قیری با عرض کار 4 متر و ضخامت روکش 15 سانتی متر به طول 1400 متر، می توانند روزانه تکمیل شوند. 

KMA 240 (i)  قادر به پردازش انواع زیادی از مواد پایه غیر منسجم است که لودرهای چرخدار از طریق شبکه های لرزشی به قیف های کارخانه منتقل می کنند. این امر امکان تولید مخلوط در طیف گسترده ای از مخلوط دانه ای جدید یا مواد مختلف آسیاب شده را فراهم می کند.

مواد آسیاب شده از آسفالت، کلیه مواد غیر منسجم دیگر که از سطح جاده های قدیمی بازیابی می شوند و مواد حاصل از پردازش RC می توانند برای ساخت سطوح جدید جاده به روشی سازگار با محیط زیست استفاده شوند. توانایی استفاده کامل از مواد منجر به کاهش تولید دی اکسید کربن بالا و صرفه جویی در انرژی با حداقل هزینه های ساخت و دوره های پروژه می شود.

آماده سازی سریعتر مخلوط 

سیلوها یا کامیون های مخزنی، کارخانه مخلوط کن بازیافت سرد را با مواد اتصال دهنده مانند قیر داغ، امولسیون قیر و سیمان تأمین می کنند. اندازه گیری دقیق مواد ورودی و عوامل چسبنده، که نسبت آن از قبل با آزمایشات اولیه در آزمایشگاه راه سازی تعیین می شود، توسط یک سیستم کنترل ریزپردازنده اثبات شده کنترل می شود. KMA 240 (i)  در حالت ایده آل مخلوط جدید و یکدست را مستقیماً روی کامیون ها بارگیری می کند یا آن را در یک انبار ذخیره می کند. 

فناوری بازیافت سرد ویرتگن سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه است. با استفاده از این دستگاه، سنگ فرش آسیب دیده توسط یک قطار با بازیافت سیار برداشته می شود، در محل پردازش می شود و بلافاصله دوباره ساخته می شود.

کارخانه مخلوط کن بازیافت سرد KMA یک راه حل ایده آل است که راه اندازی آن در مجاورت محل کار است. این باعث صرفه جویی در وقت و ظرفیت کامیون شده و همچنین بسیار سازگار با محیط زیست است؛ دستیابی به 70 درصد انتشار کمتر دی اکسید کربن از طریق پردازش سرد، کاهش 90 درصدی در حجم حمل و نقل و کاهش 40 درصدی هزینه ساخت. همچنین، می توان از مصالح ساختمانی با کیفیت بالا مجدد استفاده کرد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21640