فناوری واقعیت مجازی برای ایجاد تغییر اساسی در ایمنی محل کار

فناوری واقعیت مجازی برای ایجاد تغییر اساسی در ایمنی محل کار

طبق یک مقاله در مورد ریسک و بیمه، فناوری پوششی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مدیریت ریسک در محل کار را تغییر خواهند داد. برای مثال، این فناوری ها به زودی به کارکنان اجازه می دهد از واقعیت مجازی (VR) برای بررسی محدودیت های فیزیولوژیکی یک کار قبل از فرستادن یک انسان زنده برای انجام این کار استفاده کند.

یک شرکت تکنولوژیکی به نام Altumai یک " اتصال سکوی کارکنان" را ایجاد کرده است که داده ها را از سنسورهای مختلف و سایر منابع، از جمله تلفن های هوشمند جمع آوری می کند.

سیستم موقعیت مکانی کارکنان در زمان واقعی، معمولا در محیط های خطرناک مانند سایت های ساخت و ساز استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که کارگران وارد نواحی نمی شوند.

VR مرز است که در مورد سلامت و ایمنی محل کار می آید.

امروزه VR در درجه اول به عنوان یک ابزار آموزش استفاده می شود. تا سال 2020، 40 درصد از نیروی کار، از این نوع آموزش بهره مند. علاوه بر آموزش، کارکنان می توانند تحت برخی متغیرها نظیر دما نیز قرار گیرند.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21455