غلتک کامپکتور ولوو DD110C

غلتک کامپکتور ولوو DD110C

غلتک ولوو DD110C، مجهز به موتور 148 اسب بخار Volvo D4 Tier 4-F بوده و دارای وزن عملیاتی 11 تن و یک استوانه 66 اینچی است. این کامپکتور در رده کامپکتورهای دو استوانه ای و قابل استفاده در بزرگراه ها قرار می گیرد.

همانند دو مدل بزرگتر سری C، DD110C ویژگی Compact Assist را با سیستم Density Direct دارد.
 ActiveCare Direct، سرویس کنترل و گزارشگر بهره برداری دستگاه است. کامپکتور DD110C  10 تنی برای برنامه های کاربردی متوسط تا بزرگ در نظر گرفته شده است.
سیستم ارتعاش با فرکانس بالا (3800 دور در دقیقه) به کامپکتور اجازه می دهد تا با سرعت 18.28 متر در دقیقه عملیات آسفالت را با حفظ فاصله مناسب فشرده سازی، انجام دهد. برای مرجع بصری، صفحه نمایش مجدد طراحی شده در دستگاه دارای یک Impact Spacing Meter است که اجازه می دهد اپراتور سرعت و فاصله مناسب را در عملیات حفظ کند.

Compact Assist به عنوان سیستم فشرده سازی هوشمند اختصاصی ولوو در تمام کامپکتورهای سری C موجود است. این سیستم یکپارچه در دو پکیج موجود است: Compact Assist و Compact Assist به همراه Density Direct. طبق گفته این شرکت، تنها سیستم تراکم هوشمند صنعت است که محاسبات تراکم در زمان واقعی را نشان می دهد. این تکنولوژی همراه با سیستم Co-Pilot ولوو که از صفحه نمایش لمسی 10 اینچی استفاده می کند، کار می کند.

دیگر ویژگی های غلتک ولوو DD110C عبارتند از: فاصله متغیر، سیستم اسپری آب با میله اسپری دوگانه، مخزن آب دوگانه، پمپ آب دوگانه و تصفیه سه گانه؛ پلت فرم ROPS / FOPS؛ 180 درجه چرخش کنسول؛ کاپوت چرخشی؛ فیلتر ذرات دیزلی؛ و سیستم مخابراتی ولوو CareTrack.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21220