غلتک های نوسانی اسپلیت Hamm

غلتک های ارتعاشی اسپلیت Hamm

بیش از 35 سال، Hamm اولین سازنده غلتک هایی با قابلیت درام ارتعاشی شناخته می شود.

امروزه فناوری بخش جدایی ناپذیر از محصولات مختلف Hamm است و به طور مداوم در حال توسعه است. در Bauma 2019، Hamm جدیدترین نوآوری در این بخش را به نمایش گذاشت: غلتک با درام های ارتعاشی اسپلیت (تقسیم شده).

درام های ارتعاشی اسپلیت

تقسیم درام ها به طور خاص برای پاسخ به نیازهای تراکم منحنی ها و جاده ها و همچنین تراکم آسفالت است که مستعد جانشین سازی، مانند آسفالت ماسه سنگ یا مخلوط اصلاح شده پلیمری است.

این درام ها مانع از جابجایی مواد و ایجاد ترک می شوند. Hamm هم اکنون این ویژگی ارزشمند را با مزایای تراکم ارتعاشی ترکیب کرده و یک درام ارتعاشی اسپلیت در بازار عرضه کرده است.

یک واحد ارتعاش مکانیکی مستقل، در هر قسمت از درام ارتعاشی اسپلیت کار می کند.

همچنین یک مکانیسم کنترل یکپارچه موقعیت وزن نامتعادل را به سرعت و دقیق به موقعیت دو نیمه درام متصل می کند. این اطمینان حاصل می کند که دو نیمه درام با وجود سرعت چرخش متفاوت، همیشه به طور هماهنگ ارتعاش دارند. دو نیمه درام به صورت الکترو هیدرولیکی هماهنگ هستند.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

تمام درام های ارتعاشی Hamm، غیر اسپلیت و اسپلیت، به طور کامل از هرگونه تعمیر و نگهداری بی نیاز هستند، زیرا از فولاد با مقاومت بالا در برابر سایش در ساخت آنها استفاده می شود که مقاومت بیشتری برای پوسته درام فراهم می کند. بنابراین Hamm به طور قابل توجهی عمر درام های ارتعاشی را افزایش می دهد.

سنجش فشردگی VIO

Hamm  یک طیف گسترده ای از واحد های اندازه گیری تراکم را با نام HCQ (کیفیت تراکم Hamm) به ارمغان می آورد.

برای اولین بار، اکنون امکان سنجش تراکم در حالت ارتعاش وجود دارد. این سیستم در حال حاضر در دسترس برای کامپکتورهای H 7i VIO و H 13i VIO است.

شتاب سنج دو طرفه و نرم افزار جدید بهبود یافته، هسته سیستم را تشکیل می دهند.

تراکم به دست آمده در صفحه نمایش پلت فرم اپراتور نشان داده می شود. کار با نرم افزار برای اپراتور غلتک بسیار ساده است، زیرا عملیات نیاز به ورودی اضافی ندارد. اگر مقدار HMV در ناوبر HCQ ثبت شود، فشردگی واقعی نیز می تواند با استفاده از یک درجه بندی تعیین شود.

کامپکتورهای Hamm VIO اکنون می توانند گذرگاه های خود را با اندازه گیری های قابل اطمینان در یک روش قابل ردیابی برای تمام برنامه های مداوم کنترل تراکم پویا مستند کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21502