غرفه گروه ویرتگن بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را در Bauma2019 ثبت می کند

غرفه گروه ویرتگن بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را در Bauma2019 ثبت می کند

غرفه گروه ویرتگن در Bauma با فن آوری های پیشرو و کاربردی از Wirtgen، Vögele، Hamm، Kleemann، Benninghoven و John Deere عرضه شد.

اولین نمایش تجاری مشترک با جان دیر

بازدیدکنندگان تحت تاثیر برنامه های کاربردی متعدد، حاصل همکاری بین گروه ویرتگن و جان دیر، قرار گرفتند. همچنین ارائه محصولات مشترک نشان دهنده پیوند مشترک آنها و قصد ادامه رشد آنها در آینده است.

موتورگریدر 622GP، که جان دیر در بازار اروپا همراه با 672GP راه اندازی کرد، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. شبکه فروش و سرویس گروه ویرتگن در آلمان و فرانسه در حال فروش محصولات جان دیر است. SmartSynergies یا همکاری هوشمندانه، اشاره به این دارد که چگونه برندهای تخصصی محصولات Wirtgen، Vögele، Hamm، Kleemann و Benninghoven راه حل های بی نظیری برای هر برنامه ساخت و ساز جاده ای ارائه می دهند که کاملا مکمل یکدیگر هستند و با همکاری های ایجاد شده، گروه ویرتگن بخشی از جان دیر شده است.

پیشگام در جهان همراه با نوآوری

این گروه با 18 نمایش پیشگام در جهان و 25 نوآوری به عنوان رهبر نوآوری و فناوری در بخش ساخت و ساز جاده ها قرار گرفت. علاوه بر این، 6 نمایش تکنولوژی، بازدیدکنندگان علاقه مند به ماشین های جدید را به خود جذب کرد.

 محصولات جدید شامل ماشین آلات زیر بودند:

 دستگاه آسفالت تراش سرد هوشمند ویرتگن مدل W 210 به همراه Mill Assist،

 فینیشر بزرگ وگل مدل SUPER 3000-3 با اسکرید 18 متری،

سری HP جدید غلتک های پنوماتیک Hamm،

کروشر جدید Kleemann مدل MOBICAT MC 120 Z PRO مناسب برای عملیات های معدنی،

کارخانه آسفالت Benninghoven مدل TBA سازگار با محیط زیست،

و در آخر تجهیزات ساخت و ساز جان دیر.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21483