عملکرد بیل مکانیکی کاترپیلار Cat 395 در خاک

عملکرد بیل مکانیکی کاترپیلار Cat 395 در خاک

بیل مکانیکی کاترپیلار مدل 395 با هدف تولیدات بالا تولید شده است. دکل حفاری و بدنه برای دوام بیشتر تقویت شده اند. 

عملکرد بیل مکانیکی کاترپیلار "نسل جدید" 395 چگونه است؟

کاترپیلار می گوید: "ما از تاد شروز و مایک هایپ، اپراتور و مربیان اتحادیه مستقل مهندسان اپراتور محلی 649 در بارتونویل، ایلینوی، خواستیم تا به این سوال پاسخ دهند. این دو پیشکسوت بیل مکانیکی برای کار با دستگاه و تصمیم گیری خود به مرکز یادگیری Caterpillar’s Edwards آمدند. از سایت ادواردز استفاده شد زیرا هزینه های حمل و نقل برای واحد بزرگ حتی برای سفر کوتاه از شمال پئوریا به بارتونویل بسیار زیاد بود."

این مدل با تولید بالا جایگزین Cat 390F می شود که در سال 2013 به بازار عرضه شد. کاترپیلار در ادامه می گوید: "توان اسب بخار بیشتر، وزن بیشتر، فولاد بیشتر، فناوری بیشتر برای افزایش عملکرد نسبت به مدل قبلی طراحی شده است. ماموریت اپراتور و مربیان برای روز گرم تابستان حفر ترانشه های عمیق در خاک رس ایلینوی مرکزی، چرخش برای بارگیری یک دامپر با بدنه سخت و بلند کردن و انتقال یک مخزن جعبه 16 تنی بود.

395 با وزن 94 تن، از موتور Cat C18 استفاده می کند که 542 اسب بخار (404 کیلووات) قدرت تولید می کند که از نیروی 390F 524 بیشتر است. 395 با هدف کار در معادن، برداشتن بارهای سنگین، پروژه های بزرگ فاضلاب و حفاری های گسترده در زمین طراحی شده است.

رایان نیل، متخصص بیل مکانیکی های بزرگ کاترپیلار در آمریکای شمالی با مسئولیت Cat 336 تا 395، می گوید: "این ماشین بزرگتر، قویتر و سریعتر است. مشتریان همیشه خواهان بیشتر و بیشتر هستند. آنها باکت های بزرگتر، وزنه های بزرگ و ثبات بیشتری می خواهند تا بتوانند بازده بیشتری داشته باشند."

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21608