عرضه محدود لودرهای کامپکت سری M3 بابکت

عرضه محدود لودرهای کامپکت سری M3 بابکت

شرکت بابکت خط تولید جدید لودرهای کامپکت سری M3 خود را برای پاسخگویی به نیازها و بودجه های متنوع مشتری معرفی کرده است. 

سری جدید شامل دو لودر چرخ زنجیری کامپکت و دو اسکید استیر است که هم اکنون با عرضه محدود در آمریکای شمالی از طریق نمایندگی های مختلف در دسترس هستند.

سری M3 به منظور پشتیبانی ویژه از مشتریانی که به دنبال ویژگی های عملیاتی تر با قیمت مناسب هستند، توسعه یافته است و همچنان ترکیب سری R و عملکرد بابکت را حفظ کرده است.

متیو کتنر، مدیر محصولات در دوسان بابکت در آمریکای شمالی، توضیح داد: "ما به عنوان یک رهبر صنعت، همیشه به دنبال فرصت هایی هستیم تا بتوانیم محصولات بیشتری را در زمینه محصولات بابکت به مشتریان خود معرفی کنیم. عملکرد عالی و قابل اطمینان بابکت در همه دستگاه ها همراه با گزینه های عملیاتی برای پاسخگویی به نیازها و بودجه همه مشتریان در سری M3 جدید تعبیه شده است."

با در نظر گرفتن لودرهای سری M2، سری M3 با یک موتور دیزلی شارژی توربو بابکت، یک سیستم جدید سوخت، تنظیمات ساده و گزینه های جانبی کمتر همراه با یک ظاهر مدرن و جدید طراحی شده است.

 چهار مدل اندازه جدید پلت فرم M3-Series 500 شامل اسکید استیرهای S510 و S590 و لودرهای چرخ زنجیری کامپکت T550 و T595 هستند.

عرضه محدود لودرهای کامپکت سری M3 بابکت

سیستم جدید سوخت 

نیروگاه این لودرها دارای پیشرانه های 2.4 لیتری Tier 4 Bobcat با سیستم جدید و ابتکاری سوخت می باشند که از 55 تا 70 اسب بخار قدرت را ارائه می دهند.

همچنین، این موتور مطابق با قوانین انتشار بدون فیلتر ذرات دیزلی عرضه می شود.

پمپ های هیدرولیک با بازده بالا دقیقاً برای ظرفیت عملیاتی خاص هر مدل پیکربندی شده و با اندازه سیلندر و ظرفیت بالابر لودر مطابقت دارند. این امر باعث افزایش نیروها و چرخه زمان سریعتر برای افزایش قدرت و بهره وری و کارآیی کلی اپراتور می شود.

موتورهای بابکت همچنین دارای یک محفظه احتراق قوی هستند که می توانند فشار بیشتری را تحمل کرده و اسب بخار و گشتاور قابل استفاده بیشتری تولید کنند، که به معنی عملکرد مطلوب برای در عملیات های فشردن، حفاری، بلند کردن و کار کردن انواع اتصالات است.

کابین سری M3 فضای داخلی جادار همراه با یک صندلی ضد لرزش قابل تنظیم استاندارد و ورودی بزرگ برای راحتی ورود اپراتورها را ارائه می دهد. طراحی جلوی کابین و دید بهینه در اطراف باعث می شود اپراتورها بیشتر به محل کار تسلط داشته باشند. کابین ماشین ها نیز دارای یک فضای داخلی محافظت شده برای دفع گرد و غبار و آوار و افزایش کارایی گرمایش و تهویه مطبوع است. 

عملکرد آب سرد، ویژگی های مختلفی از جمله پمپ خودکار را ارائه می دهد و یک فیلتر جدید سوخت باعث می شود تعمیر و نگهداری و سرویس دهی راحت شود. 

لودرها همچنین دارای سیستم خاموش شدن اتوماتیک دستگاه، تشخیص داخلی و محافظت در برابر خرابی باتری برای نظارت بر عملکردهای موتور، هیدرولیک و باتری هستند. 

سیستم نصب پیوست Bob-Tach بابکت یک ویژگی استاندارد در لودرهای سری M3 است که باعث تغییر سریع پیوست ها در سراسر بابکت از ده ها محصول مختلف می شود.

عرضه محدود لودرهای کامپکت سری M3 بابکت

ویژگی های سری M3 بابکت:

اسکید استیر S510

موتور: موتور دیزلی توربو بابکت با قدرت 55 اسب بخار

ظرفیت عملیاتی: 812 کیلوگرم

وزن عملیاتی: 2816 کیلوگرم

جریان استاندارد کمکی: 64.7 خط در دقیقه

لودر اسکید استیر S590

موتور: موتور دیزلی توربو بابکت با قدرت 68 اسب بخار

ظرفیت عملیاتی: 907 کیلوگرم

وزن عملیاتی: 3069 کیلوگرم

جریان استاندارد کمکی: 64.7 خط در دقیقه 

عرضه محدود لودرهای کامپکت سری M3 بابکت

لودر چرخ زنجیری کامپکت T550

موتور: موتور دیزلی توربو بابکت با قدرت 68 اسب بخار

ظرفیت عملیاتی: 905 کیلوگرم

وزن عملیاتی: 3428 کیلوگرم

جریان استاندارد کمکی: 64.7 خط در دقیقه

لودر چرخ زنجیری کامپکت T595

موتور: موتور دیزلی توربو بابکت با قدرت 70 اسب بخار

ظرفیت عملیاتی: 998 کیلوگرم

وزن عملیاتی: 3639 کیلوگرم

جریان استاندارد کمکی: 64.7 خط در دقیقه

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21628