عرضه لودرهای چرخدار سری جدید دوسان مدل DL-7

عرضه لودرهای چرخدار سری جدید دوسان مدل DL-7

لودرهای چرخدار سری DL-7 جدید دوسان از داخل و خارج تغییر یافته و نشان دهنده اولین طراحی مجدد لودرهای بزرگ این شرکت در بیش از یک دهه گذشته است. 

ظاهر بیرونی در اروپا و کره جنوبی، جایی که سری قبلی در آن راه اندازی شد، به دلیل داشتن ظاهری ساده و منحنی، برنده جوایز شده است. بازار ایالات متحده ایستگاه بعدی عرضه جهانی این شرکت است، اکنون هفت مدل برای فروش آماده است و پنج مدل دیگر در سال آینده وارد بازار می شوند. 

آرون کلینگارتنر، فروشنده و مدیر بازاریابی محصولات می گوید: "در حالی که ما در طول 15 سال گذشته در زمینه لودرهای چرخدار خود پیشرفت هایی داشته ایم، اما این یک نقطه عطف مهم در محصولات دوسان است. لودر چرخدار جدید DL-7 دارای بیش از یک دهه تحقیق و توسعه و همچنین بازخورد مشتریان ما است."

مدل هایی که اکنون به ایالات متحده وارد می شوند دارای ظرفیت باکت 2.8 تا 6.4 متر مکعب هستند و قدرت موتور آنها از 189 تا 394 اسب بخار ( 141 تا 294 کیلووات) محاسبه شده است. آنها جایگزین مدل های DL-5 این شرکت می شوند.

کابین ها با هدف ایجاد فضای بیشتر، راحتی و کنترل آسانتر اپراتور مجدد طراحی شده اند. آنها دارای 14٪ شیشه بیشتر از مدلهای قبلی برای بهبود دید و همچنین ظاهر شیک تر هستند. با یک درب تمام شیشه ای، آینه های بزرگ نمای عقب و یک دوربین استاندارد دید عقب، دید بهبود می یابد. نمای دوربین در یک صفحه لمسی 8 اینچی ظاهر می شود که می توان بدون ابزار آن را تنظیم کرد.

دوسان فضای بیشتری برای فضای پا و فضای ذخیره سازی در اختیار کابین قرار می دهد. سیستم گرمایش و سرمایش با مکان های جدید خروجی برای بهبود جریان هوا طراحی شده اند. کنترل های اصلی برای کار راحت تر، تغییر مکان داده اند. به گفته این شرکت، فرمان الکتریکی که در آن جویاستیک الکترونیکی روی بازوی سمت چپ قرار می گیرد، می تواند به دلخواه اپراتور تنظیم شود.

دوسان همچنین به لودرهای DL-7 مجموعه جدیدی از فناوری جدید را ارائه داده است. دکمه کلید هوشمند  Keyدوسان قفل کابین را باز کرده و به اپراتور این امکان را می دهد تا با فشار یک دکمه دستگاه را روشن کند.

دوسان می گوید، فناوری آگاهی از وضعیت به طور خودکار خروجی موتور را تنظیم می کند تا با نیازهای زمان واقعی سیستم هیدرولیک مطابقت داشته باشد.

سیستم جدید Smart Load وزن مواد را در باکت نشان می دهد. جداسازی بار، لودر را هنگام حرکت برای بهبود بهره وری و بازدهی سوخت پایدار نگه می دارد. و یک سیستم هدایت هوشمند عادات اپراتور را تجزیه و تحلیل می کند و سپس نکاتی را برای بهبود کارایی نمایش می دهد.

در کره جنوبی، برخی از لودرهای DL-7 به اولین باکت شفاف صنعت دوسان مجهز شده اند، که از فن آوری برآمدگی جلویی برای از بین بردن نقاط کور اپراتورها هنگام بلند شدن باکت استفاده می کند. این شرکت گفته است که قصد دارد این موارد را در سطح جهانی نیز عرضه کند، اما هنوز در مورد زمان ورود آنها به بازار ایالات متحده هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

برای پیمانکارانی که به بهره وری بالاتری نیاز دارند، چهار مدل DL320-7 ، DL380-7 ، DL480-7 و DL580-7  با ظرفیت بالای باکت ارائه می شوند. دوسان می گوید، این مدل ها همچنین دارای محورهای بزرگتر، قوی تر و یک فریم تقویت شده هستند. محورهای جدید همچنین ظرفیت و عمر ترمزها را بهبود می بخشد. 

رادیاتور موجود در لودرهای جدید 40٪ نسبت به مدل های قبلی عرض بیشتری دارند که باعث مقاومت بیشتر در برابر گرفتگی شده و تمیز کردن آنها راحت تر است. سرعت فن برگشت پذیر هیدرولیکی را می توان توسط صفحه لمسی تنظیم کرد تا با دمای کار مطابقت داشته باشد.

این شرکت می گوید، دوسان همچنین سیستم روغن کاری خودکار را به عنوان یک آپشن جدید کارخانه ارائه می دهد که میان پین ها و عایق های فلزی را برای پخش بهتر چرب می کند.

این لودرها با سیستم کنترل از راه دور DoosanConnect ارائه می شوند که به مالکین اجازه می دهد از تلفن های هوشمند، تبلت یا رایانه برای بررسی محل دستگاه و داده هایی از قبیل ساعات کار، مصرف سوخت، زمان بیکاری موتور در مقابل زمان کار، کدهای خطا، دمای روغن موتور و هیدرولیک استفاده کنند.

دوسان می گوید، در سال 2022 قصد دارد پنج مدل باقی مانده از سری جدید لودر چرخدار را در ایالات متحده عرضه کند. این مدل ها با ظرفیت باکت استاندارد از 2 تا 2.5 متر مکعب متغیر هستند، و دو مدل آنها حامل ابزار خواهند بود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21625